9 Kasım 2010 Salı

about me;

  • Satış blogumu görmeyenler için buraya alabilirim sizi..
  • Bana soru sormak istiyorsanız Burdan sorabilirsiniz.. 
  • Eğer ödül kazanmamı istiyorsanız burdan oy verebilirsiniz.. (beğeniye göre azalan derseniz ilk sıradayım) 
  • Eğer Facebooktan takip etmek isterseniz sizleri sayfama bu linkten gönderebilirim..
  • Bana mail yoluyla ulaşıp birşeyler sormak isterseniz bu benim mail adresim.. 
** Blogumda reklamlarınızı yayınlayabilirim.. Blog tanıtımı-Ürün tanıtımı yada Pasaj tanıtımlarınız için lütfen burayı okuyun..


Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba,
blogunu khadija önerdi, izlemeye aldım;)
blog ismini yazarım dedim, "khadija" dersen de tanır o dedi:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

evet tanıyorum:) çok teşekkür ederim yorumunuz için hoşgeldiniz..

 
©desing by Cansu ASLAN