12 Kasım 2010 Cuma

Bayram için;

Kurban bayramında 'kahverengi' giyinme gibi bir alışkanlığım oldu..
yaklaşık 5 yıldır mutlaka kahve ağırlıklı kıyafetler giyiniyorum..
çok ilginç.. (tamamen rastlantı)
Bu bayramda geleneği bozmamak için kendim elbise dikmeye başladım.. :)
Bugün kestim biçtim diktim..
Kol kısmı konusunda daha önce denemediğim bi model denemek istedim..
hatta isim bile taktım; MELEK KOL :)
çook sevdim bu kolu ama annem başka bişeye yönlendirdi beni.. 
(hava soğuk olur kısa kollu üşürsün başka elbisene yaparsın dedi :(( )
umarım becerebilirim o modelide..
oysaki ben bu melek koluu çok sevmiştim:(

Başka elbise ve bluzların kollarında seninle buluşacağız melek kolum benim merak etme:(
ühhhüüüü :((


Öpüldünüzzzz 

10 yorum:

hayat güzel dedi ki...

güzel olacak,belli:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

hayat güzel; ay inşallaah!

MODAVESAİRE dedi ki...

şekerim valla ben halı malı kullanmıyorum dikiş odasında. bi kumaş kesiyorum heryer kumaş tozu, iipi vs. oluyoo. yok yok sen temiz işçilik atıyosun :))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

modavesaire; ben kendi odamda dikiyorum oyüzden çok zor oluyo.. herhafta halıyı ovalıyo annem <3
ama busefer çok pislik çıkarmadım bayram öncesi zor olur diye:)

zeshuregi dedi ki...

Hi sweeti,Advance Eid Wishes..stay blessed..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

thankss :))

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çok güzel olacak gibi... bitince paylaşırsın kolay gelsin.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

teşekkür ederimmm :)

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

şekerim çok tatlı taktıgın ısımde , yarattıgın kolda..
lutfen dene ve bızlerle paylaş bayıldımmm

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol sezgicim melek kollu olucak bugün karar verdim havalar sıcacık olucakmış bayramda:)

 
©desing by Cansu ASLAN