16.11.2010

!!!

Tüm blog alemine ve izleyenlerime sesleniyorum.

Lütfen Türkçeyi doğru dil bilgisiyle kullanalım..
sözüm 'yapıorum' tarzı konuşanlara değil. insanız bazen kısaltmalar yapabiliriz.
Uzun uzun yazmaktansa kısasını yazabiliyoruz.. 
'gideceğim' yerine "gidicem" demekte de bir yanlışlık görmüyorum..(ŞAHSEN!)
Sözüm Türkçeye
'c'lerin yerine 'jjjjj' katıp 
'yiyecek' kelimesini yiğecek'
'yalnız' kelimesini 'yanlız'
'bazen' kelimesini 'bağzen'olarak kullananlara.
Lütfen tahammül edemiyorum. Madem bu ülkede yaşıyorsunuz o zaman lütfen düzgün konuşun.
Evet bu konuda çok tahammülsüzüm.
Bizim kendimize ait bir dilimiz var! Türkçe.
Siz birkaç kelime Türkçe birkaç Almanca kelime yazarsınız eyvallah. ona kimse karışmaz.
Ama Türkçe bir şey yazıyorsan dil bilgine önem vermen gerek. Bu senin eğitimini ve bilgini ortaya koyar.
Benim bilgim yok diyorsan;
bak blogger sana yazı denetimi ikonu koymuş üst tarafa. basarsın oraya hangisi yanlış şak diye çıkar!

Lütfen Türkçe konuşuyorsanız eğer DİL BİLGİNİZE ÖZEN GÖSTERİN!

 Çünkü kurduğunuz her cümle sizin eğitim kalitenizi ortaya koyar.

Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

April dedi ki...

Katılıyorum...
Ben bazen uyarmak istiyorum, çünkü çok rahatsız oluyorum ama enaniyet olarak algılanır diye de çekiniyorum.

Pelin dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum!!!!!

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

april; bundan sonra çekinmem ben tatlım ya izlemeyi durdururum yada eleştiririm..

pelincim; sevindim aynı düşüncede olduğumuza..

 
©desing by Cansu ASLAN