28.11.2010

Ebay sen olmasan ben naparmışım:)

Bizim kargo ve postalarımız genellikle aşağıda güvenlik görevlisine teslim edilir sitede..
Buraya taşındığımızdan beri 3'ü de benden nefret etmiştir sanırım yeter artık diye! :)
Her hafta mutlaka aşağıdaki görüntülerle karşılaşıyoruz:)
Geçen hafta hesi'den aldığım tavsiyeyle siparişimi verdim..
Hem far hemde concealer istiyodum..
Çin'den geldiği için önceleri çoook tereddütlüydüm fakat etrafımda kullananların tavsiyesiyle denemekten zarar gelmez diyerek aldım bakalım..
Bir de Makeup Morning set diye bişe aldım.. 
bunu youtube.com'da bir videoda izlemiştim..
Elimde alerji testi yaptım 16saat oldu hala bişe yok:)
Sabahları japon bayanlarının kullandığı bb cream ve pudra içeren bir set..
Daha swatch yapmadım farlar için..
Sipariş: 15KASIM
Elime ne zaman geçti: 27 KASIM


Eyeshadow setim 88'lik palet.. Çok iyi sarılmasına rağmen Gri-kahverengi ve turuncuda kırılma olmuş..
Yani 85tanesi capcanlı elime geçti 3'ü yolda intihar etmiş sanırım kenarlarda olduğu için:) (ama ben onları alkolle fixlerim yakında :))
Stickerları ben yapıştırdım! :)

Konu hakkında yada başka konularda soruları olanları buraya alabilirim:)



Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

jeliboncuk dedi ki...

Canım merhabalar bende bu far setinden almak istiyordum ama astarı yüzünü geçer denildi kargo parası vs baya tutuyor diye, sen ne kadar ödedin kargo parası ne kadr tuttu bilgi verebilir misin..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

merhaba:)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320555109305&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

bu link hertürlü sorunuzu cevaplar sanırım:) toplam 10$'a geldi bana kargo dahil..

BAHAR dedi ki...

acayip ucuzmuş çok şaşırdım

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

bencede:)

nedicenbaşageldiçekicen dedi ki...

Çok uygun biraz tereddüt ettim ama sen de tavsiye almışsın ve memnunsa almayı düşünüyorum bedava sayılır :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

mavi ve yeşil farını kullandım şuanda bi olumsuz tarafını görmedim.. tavsiye edebilecek kadar iyi bilgim yok ama ben şimdilik memnunum iyiki almışım:)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederimmm bilgiler için... valla gerçekten alınmayacak gibi değil ben bunun için daha büyük bir meblağı gözden çıkartmıştım:)
güle güle kullanırsın inş sende:) Güzel güzel makyajlarını görmeyi bekliyorum :$ sevgilerimle.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

rica ederim.. :) sevgiler

 
©desing by Cansu ASLAN