27 Kasım 2010 Cumartesi

Esmod{istanbul} ve Ben

Bugün Esmodistanbulun tanıtım günü vardı..
Günler öncesinden kuzenimle yerimizi ayırtmıştım.. O kadar eğlendik ki:)
Pişmanlık duymadık hiç..
Birkaç ufak ders verildi önce fakat gitmeyi düşünenler bilmeli ki TÜM dersler ingilizce..
Aralarda fransızca isterseniz konuşabiliyorsunuz çünkü çoğu hoca fransız..
Orta seviye ingilizcemizle azda olsa idare edebildik dersler konusunda.
Hatta biraz önce Star tv'yi izleyenleriniz beni görmüş bile olabilir:)
birkaç ders karesi;

Ve ne giyindim?


Etek benim tasarımım burda yazmıştım..:)
Gömleğim kısa kollu olunca şalım birkez daha kurtarıcım oldu:)

ps; Yarın boooolll alışveriş postuyla sizlerleyimmm! :)

Nasıl olmuşum? Yeni diktiğim eteğimi beğendiniz mi?:)


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

balgözlükız dedi ki...

yaa ben bu Esmod'a ne zaman gelmek istesem hep işim çıkıyor :)canım ya mail adresini bulamadım,temayla ilgili bişi soracaktım sana...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

canım profilime tıkladığında gözüküyor..
mymakeupstory@gmail.com

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

etek gayet şık... gömlek de güzelmiş cnm

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çook teşekkür ederim.. :)

Bambi ♫ dedi ki...

Etek gerçekten çok güzel olmuş sana :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol tatlım beğenmene sevindim:)

 
©desing by Cansu ASLAN