24 Kasım 2010 Çarşamba

Etek süsleme ve Zeto'dan sürpriizzzz! :)

Öncelikle sürprizden başlayalım:) 
Sevgili zetoyu tanımayanınız var mı? 
Kendisi her gün takip ettiğim bir blogdur ve şiddetle tavsiye ederim burdan bloguna tıklayabilirsiniz..
Bugün eve geldiğimde bana çook cici bi hediye gönderdiğini öğrendim..
Bayıldım!
Tekrar teşekkür ederim tatlım..
işte cicim:)


Zaten bugün giydiğin kalpli eteğine aşık olmuştum zeynepcim.. kalbim temizmiş:)

Bir önceki yazımda bahsettiğim eteğimi bitirmiş bulunmaktayım..
Sade olmasını istediğim için bel kısmına 4 tane zımba taktım..
Öncesi ve sonrası;

Beğendiniz mi? :)

**Tüm öğretmenlerimizin bu günü kutlu olsun..
Cenneti en iyi siz hakediyorsunuz..

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

teşkr ederim bir öğretmen olarakk:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

rica ederim:)

lacivertojelikız. dedi ki...

çok hoş olmuş, ellerine sağlık :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

lacivertojelikız; çok teşekkür ediyorum..

 
©desing by Cansu ASLAN