14 Kasım 2010 Pazar

First date;



Türkçe karşılığı “ilk buluşma”.  Bayanların çooook önem verdiği saatlerce dolap karşısında vakit geçirdiği en büyük streslerinden birisi..
Bugün bir dergide okuduğum ve uğruna yazı yazıp araştıracak kadar heves ettiğim bir konu:)
(Madde madde sizlere, araştırdığım ve duyduğum-bildiğim şeylerden bahsedeceğim)
Kıyafet:
Öncelikle tarzınız önemli.. ‘boho? Spor? Feminen? Klasik? Trendy?’
Spor veya gotik tarzda giyinmeye alışık biri için mini etekli cicikız kombinler pek hoş olmaz..
Hem bayan içinde rahat edemez, Bu nedenle kendine güvenemez.. Hemde üzerinde taşımakta zorlanır..
Bu nedenle tarzınızı değiştirmeniz , kişiliğiniz yansıtmak açısından biraz risklidir ama bu tabii ki kişiye bağlıdır..
Örnek olarak;








Ayakkabı:
Bu konu bizim için çook önemli..
Bayanlar 23  yaşına kadar vazgeçilmez ayakkabısı olarak CONVERSE’i, 23 yaşından sonraysa yüksek topuklu ve çoğunlukla siyah renkli  ayakkabılarını görürlermiş..
Bunun elbette işe girmekle alakası vardır..
Erkeklerin bakış açısı ise; bayanların doğduğu ilk günden itibaren topuklu giymesi yönünde :)
O yüzden mümkünse ilk buluşmada tercihinizi converse veya spor ayakkabıdan çok babet yada topukludan yana kullanın..
NOT ve TAVSİYE:  Kesinlikle yeni aldığınız ayakkabıyı giyinmeyin..
3 gün öncesinden günde en az 5 saat ayağınıza giyip alıştırma yapın.. ilk gün faciasına yakalanmayın.. çünkü ayağınızda oluşan en ufak bir acıma hem neşenizin kaçmasına hemde o ortamdan keyif almamanıza sebep olur..
Aldığınızda rahatsa bile 2 saat sonra ayakkabınızın içinde ayaklarınızın şişeğini unutmayın..
Bu nedenle ilginçlikten ve yeni ayakkabıdan kaçının..  Ugg giymeyi düşünenler bu sezon modasının geçtiğini ve tüm insanlar tarafından hoş karşılanmadığını bilerek giyinmeliler..
Resimlere bakalım;






Makyaj ve Oje;
Size, teninize ve kıyafetinize uygun en iyi rengi seçip o ağırlıkta mümkünse soft renkler kullanarak makyajınızı  tamamlayabilirsiniz.. bunun için 1 gün öncesinden ayna karşısına geçip deneyerek hangi rengin yüzünüzde iyi olduğuna karar verebilirsiniz..
(Mesela ben siyah ve mavi tonlarını kendime yakıştırıyorum. Eyeliner hiiiç yakışmıyor bana)
Üzerinizde pembe olmadığı müddetçe kırmızı renk oje kullanabilirsiniz..
Eğer kırmızı tarzınıza uymuyorsa şeffaf parlatıcı yada beyaz kullanabilirsiniz.. (hatta mümkünse french!)

Aksesuar:
Kombininizi desteklemeniz için aksesuar şarttır.. Bunu bir kolye saat yada fular sağlayabilir..
Bileklerinizin boş olmaması idealdir.. İnce bir bileklik yada uyumlu bilezikler kullanılabilir..
Saat konusunda; Ben saat takmayı çok sevdiğim halde erkek arkadaşım pek saatten yana değil ne yazık ki o yüzden onunlayken bu konuya özen gösteriyorum..
Bunu ilk günden anlamak münkün değil.. O nedenle siz nekadar çabuk ağzından stil konusunda laf alırsanız sizin için okadar iyi! :)


Umarım yardımcı olabilmişimdir bu konuda..




Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

nedicenbaşageldiçekicen dedi ki...

Yardımların için gerçekten teşekkürler.

mesela ben ilk buluşmada yazının modası dolgu topuk ayakkabı giymiştim. Yazın tatilde onların çok kullanmamma ve alışkın olmama rağmen ayakkanı taban kısmındaki deri yeri çıktı :D aşırı gülmüştük çünkü şap şap diye sesler çıkarmaya başladı sanki terli giymişim gibi :)

Bana neden Spor ayakkabı giymediğimi sordu daha rahat olurdu dedi :d İlk buluşma gibi bişey değildi ama benim ümitlerim vardı :D (olmadı ama neyse)

Ayakkabı cok önemli...

Paylaşım için saol..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

rica ederim ben teşekkür ederim yorumunuz için:)

Hande dedi ki...

ben saate bayıldığımı şiddetle belirtmek istedim:)

www.swiftasdesire.blogspot.com

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Bende:)

 
©desing by Cansu ASLAN