6 Kasım 2010 Cumartesi

Kaşe mont;

Dün nezamandır hayalim olan kaşe montu yapmak için kumaş aldım..
Hatta kumaşı almadan önce modeli bile belliydi..
Sonra burda(ekim) sayısında bi ceket görünce 'böyle bişey olabilir mi?'dedim.
Ve biçmeye başladım..
prova için üzerime giydiğimde böyle berbat bi model olmaz deyip başladım kendime göre kalıpları düzenlemeye..
bu 'kalıp' işleri bana göre değilmiş
Ben kendi kalıplarıma göre tasarayıp dikmekten daha zevk alıyormuşum bunu anladım..
Şimdilik sonuç bu..
daha makinaya geçilmedi sadece teyel ve iğnelemeleri yapıldı
5 düğme düşünüyorum önüne..

Vizelerimden bunalıp 1 günümü dikişe ayırıp rahatlamak istedim ama beni daha çok gerdi:)
Bidaha uzzzuun bir süre özelliklede ceket-mont olaylarında kalıp kullanmayacağım..
Tamam şak diye oturup güzelce dikiliyor ama modelde beğenmediğin bi nokta olduğunda onu modifiye etmen zorlaşıyor..
Ben kendi kalıplarımla dikeceğim seni canım montum hıhhh başka kalıplara patronlara ihtiyacımız yok! :)



Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

vizelerinde başarılar diliyorum. pardesününde son halini merakla bekliorum

MODAVESAİRE dedi ki...

allah allaah..farklı bişey olmuş ama tam bilmiş halini bi de asıl modeli de eklersen çok sevinirim. renk çook hoş, ben de bööle bi kumaş bakmalıyıım :))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

yetenek sizin; amiiin canım çok sağol..

modavesaire; eklerim mutlaka sıkılıp kenera atmazsam:) teşekkür ederim..

zeshuregi dedi ki...

Hi Dear,its really gorgeous.,.hmmm

would you like to join my Creative Linky?
http://creativemind-zeshuregi.blogspot.com/2010/11/thank-you-100-followersjoin-my-creative.html

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

khadijia; thanks :)

 
©desing by Cansu ASLAN