12 Kasım 2010 Cuma

Kürk Modası;


 Bu kış uzunlu kısalı bisssüüürüü kürk göreceğiz..
Bu kış modaya uymak istiyorsanız mutlaka 1 adet kürk edinin!..
Bu ay Herpes Bazaar'da bol kürklü kombinler mevcut..
Kesinlikle gerçek değil! (Veteriner hekim olmamla alakası yok vahşete karşıyım. balinadan tutun timsaha kadar)
Ben uzun birtane dikmek istiyorum ama daha kumaşı almak için vaktim olmadı..
Hem havalar böyleykende kürk aranmazki gidip deli sanar insanlar beni:)
Kasım ortasındayız ama hala kısa kollu gidiyorum okula!:))


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

burcu d. dedi ki...

cok seviyorum kürkü, ama cok ufak tefek oldumdan dolayi giyinmeye pek cesaret edemiyorum. kapsonum'da ki kürkle yetiniyorum ;)

take care!

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

:) aslında bolero kürkler kullanabilirsiniz..

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

acılen dıkmak lazım 1 tane desene ..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

kesinlikle! ben çok yakında dikicem:)

 
©desing by Cansu ASLAN