26.11.2010

Shoessss!







Yorum sizin?:)

Öpüldünüzzzz 

10 yorum:

Sound of the Rain dedi ki...

Bence farklı olan herşeyin güzel olmadığına birer örnekler adeta.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

ama çok yaratıcılar:)

C!lekl! k!z ♪ dedi ki...

oldukca ılgıncler...

Benden Bişeyler dedi ki...

kesinlikle çok orjinaller:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çilekli kız; kesinlikleee:)

benden bişeyler; orijinal ama süpeeeer!:)

KELEBEK dedi ki...

balıklı olana bayıldım diğerleri biraz ürkütücü olabilir ama sıradışı:)

Bambi ♫ dedi ki...

Balıklı olan hariç olmamaış bence :D

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

kelebek; katılıyorum hayatım:)

bambi; ben hepburn'lüyüde beğendim:)

gülçin dedi ki...

ne kadar da değişikler ama giymek cesaret ister tabi ben hayatta giymem:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

gülçin; bende giyinmem valla:)

 
©desing by Cansu ASLAN