22 Kasım 2010 Pazartesi

Tasarımlar;

Bugün sabah şiddetli ağrıyla uyandım.. Yataktan bile çıkamadığım için önemli dersimi kaçırdım..
En önemlisini kaçırıpta diğer derslere gitmek olmaz diyerek tembelliğimi ilan ettim:)
 Hem biraz dinlenirim hemde siparişlerimi yetiştiririm diye düşünüyorum..
Şimdi üzerinde uğraştığım kağıt üzerinde karalamalar yaptğım yeni tasarımlarımdan 2 parça..
Bluz ve etek..
Etek bitmek üzere fakat bluzun daha çook aşaması var..


Neyse devam edelimmm :)
Haftasonu bayram başlarında aldığım birkaç siparişi tamamladım..
Makinem biraz bana sorun çıkarsada güzel sözlerle onun inadını kırdım.. hala çatıştığımız konular var ama:)




Bu aralar 'lens almak istiyorum'.
çok araştırdım sanırım Solotica hidrocor mel'de karar kıldım.. Fakat göz doktorum numaram konusunda takmasanda olur dediği için acaba büyürmü numaram endişesi var.. 
kullananların tavsiyelerine ihtiyacım var sanrım..
beni bilgilendirirseniz bu konuda ççook mutlu olurum..









Bayramda yeni makyaj ipuçları edindim.. youtube bu konuda inanılmaz fazla video içeriyor..
Birkaçını deneme fırsatım oldu.. Ama akşam denediğim için flaşlı hiç gerçeği yansıtmadı resimler..




Tavsiye ederim izleyin..
eee benden haberler bukadar.. 
Yardımcı olabilecekler varsa minnet duyarım lens konusunda..
İyi haftalar!



Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Çok geçmiş olsun tatlım yat dinlen bari:(Hayatım çok güzel olucak o bluz belli kumaşından kolay gelsin tatlım:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol canım.. inşallaah:)

zeshuregi dedi ki...

I am also having poor eye site...oops...well best wishes for you...

Missy dedi ki...

canim ben 2 yildir lens kullaniyorum.numaran dusukse hic takma cunku cok saglikli degil.
lensler gozde gozun oz suyunu alarak kaliyor,bir sure sonra goz kurulugu basliyor falan.damlarla bir sure idare ediyorsun kaldi ki illa alcam diyorsan marka konusunu uzman bir doktora birak.
ablam 6 yildir kullaniyordu suan doktor birakmasini onerdi cunku goz goz olmaktan cikmis lensler yuzunden.
birde hazir baslamisken burdan aksesuar niyetine lens kullanlarada
seslenmek istiyorum :) sacmalayin,kendinizle barisik olun,dogal kalin diyorum :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Amin! you too khadijia..

missi; hımm sağol tatlım valla şuandan itibaren caydım:)

Kücük Dokunuslarim dedi ki...

Gecmis olsun canim insallah simdi daha iyisindir .. Bu arada ellerine saglik cok hos gözüküyor henüz bitmese bile , bi sorum olacakti etek boyunu uzun tutabilirmisin ? uzerine uzun kollu bi gömlek felan ? yurtdisinda kaliyorum ne kadar gelir böyle bi siparis versem ögrene bilirmiyim ?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

canım kargosuz 18'e dikiyorum.. kargo nekadar tutar hiçbifikrim yok.. istersen ptt'ye yarın sorar mail atarım yarın neredesin sen? istersen mail atabilirsin?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

canım kargosuz 18'e dikiyorum.. kargo nekadar tutar hiçbifikrim yok.. istersen ptt'ye yarın sorar mail atarım yarın neredesin sen? istersen mail atabilirsin?

gülçin dedi ki...

geçimş olsun canımcım..etek güzel gözüküyor bluzda eminim çok hoş olacak ellerine sağlık

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

Kücük Dokunuslarim dedi ki...

Zahmet olmayacaksa sana, gercekten dikimini begeniyorum cok hos seyler cikariyorsun ellerine saglik :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol canım.. ama bana nerede olduğunu söylemediğin için dün soramadım ptt'ye..
Sen istediklerini bana mail at istersen fiyat çıkaralım sonra ben pttye sorup geri dönerim sana fiyat olarak..

 
©desing by Cansu ASLAN