11.11.2010

Vazgeçilmezler?

Hertürlü kıyafetin üzerine şal yada fular kullanmayı seviyorum..
Buraya taşınırken zaten ilk önce şallarımı ve peluşlarımı koymuştum kolilere.. :)
Renk renk - Desen desen.. Kimi her mevsimlik. Kimi sadece kışa ait..
Okuldaki dolabımda dahi yedek bir şal bulunur..
İçimdeki canavar 'Saç aksesuarları-Çanta ve Şal' konusunda ortaya çıkıyor nedense:)

Suçluluk duygusu çok vardır bende..
Birşey aldığımda 'abarttım mı?' diye düşünürüm herseferinde..
Ama yukarıdaki üçlüden 1000 tane olsa asla bunu diyemiyorum.. :)
Hepsi benim olsun hepiciğinii üzerimde taşıyayım
Böle hepsini tek tek takıp takıştırayım!



Çok mu şey istiyorum ki?
Bende her bayan gibi okadar şeyin içinde giycek ve takıcak hiçbişey bulamıyorum!
Hepsi benim olsa neolur sanki.. :))

*Trendoyun yarışmasına katıldım şimdilik 2. sıradayım 154   240 oyla.. Beni desteklemek isterseniz
bu adresten kıyafet dalında..
Bu adrestende aksesuar dalında oy verebilirsiniz.. Teşekkür ederim..






Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

zeshuregi dedi ki...

this is awesome..lovely cansu..I was going to vote for you but i cant understand the language there..how to vote!!!oops..what now!!!

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

thank you khadijia:)
first of all; Click this; http://sen.trendyol.com/miniprofil/cns_design/
And you have to write to your mail on popup window than you click 'Beğen'.. it means 'i like you':)
thats all:)

zeshuregi dedi ki...

Hi sweeti,I have done it,thanks for the directions..take care
Allah hafiz..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

you too khadijia.. thankssss ;)

T.P. dedi ki...

Burberry bi saat, gri hırka ve hmm... bi skinny jean olsa gerek (:

bu arada şalı beğendim (:

 
©desing by Cansu ASLAN