13.12.2010

7 Big Trends for Spring-Winter 2010-11

1. Nudity (Ten renkleri)


2. Red (KIRMIZI)


3. A trenchcoat (TRENÇKOT)


4. Glitter (SİMLİ TONLAR)


5. Kitten Heels  (MİNNACIK TOPUKLAR)

6. Belts (KEMER)
Leggins (TAYTLAR)

Nude renkler hariç hepsine uyarım sanırım bu 2 sezon..
Şöyle resimdeki gibi Burberry trençkotum olsa yazın bile giyerim valla!:)
Tek eksiğim kıpkırmızı biraz belden oturtmalı bir kaşe mont..
Çook yakında bulabilirim umarım içime sinen bişey..

Bu yazıyı erkek arkadaşımın okulundan yazıyorum o sınavdayken sizlere merhaba deyip kaçayım dedim ama bu yazıyı oluşturana kadar sınavı bitti sayılır. :))
şimdilik ben kaçtııımmm!


 Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

Bambi ♫ dedi ki...

Çok doğru bir post :D
Okul kıyafetim bile kırmızı bu kış anlaşılan idarecilerde modayı yakından takip ediyor eheh :D

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

:)) hehe:)) bizdede kimsenin modayı taktığı yok valla!

 
©desing by Cansu ASLAN