21.12.2010

Büzüştürme nasıl yapılır?

Yorumlarınıza - maillerinize dönsem de(!) Tüüüüm hepinizi takip etsem de(!) inanın günlerim çok yoğun geçiyor.. :)
Bu arada yeri gelmişken söylemek istiyorum
Beni tiffany yarışmasında destekleyen tüm herkese kucak dolusu sevgiler yolluyorum çook teşekkür ederim:)

Sınavlar başladı artık..
Tüm boş zamanlarımı elimde kumaşları didikleyerek geçirsem de içimden pek bişe yapmak gelmiyor..
Siparişler birikti biran önce bitirmem lazım ama ohooooo hep erteliyorum! :)
 üşengeç oldum çook:)
kızın bana valla hakediyorum:)

birkaç istek oldu büzüştürme nasıl yapılır? Fırfır için bir kumaşı nasıl büzeriz? diye..
Video ingilizce ama görsel olarak 3 farklı yolla anlatıyor kızcağızımızzz:)
Enjoy!

Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

CREATIVE MIND dedi ki...

very very nice tutorial you have shared..thanks dear,although i am not too much interested in sewing but i like to know sewing techniques..i was not familiar with the last elastic technique..thanks again..best of lick for your exam sweety..i can imagine your busy routine,because me also facing exams trouble these days..well Allah bless all students...

MODA GEZGİNİ dedi ki...

kış ayakkabıları çok güzelmiş:)

 
©desing by Cansu ASLAN