4.12.2010

Dikiş'e nasıl başlanır? ihtiyaçlar neler? part-1 {ilk videom}

Çoook heyecanlandım videoyu çekerken.. :))
Bu ilkti.. Dün gece çektim..
Lütfen fazla eee dediysem yada kelimelerde yanlışlık yapmışsam affola.. :)
İnanılmaz heyecanlandım..kekeledim.. dediğimi unuttum.. daha bissürüüü şey :)
Umarım başlayanlar için yardımcı olur..
Ben kendi evimde olan ve kullandığım ürünleri tanıttım.. 
Belki ismini yanlış bildiğim şeyler vardır.. Doğrularını bilen varsa hem bana hemde bilmeyenlerin öğrenmesi açısından belirtebilir..
Dikiş masamı toplarken önüme dizip sizler için video çekmek aklıma geldi.. :)
o kadrajın yanlarında gördüklerinizin çoğu artık yok! hepsi attaaa gittiii annem çoğunu attırdı bana:)
Şimdi daha düzenli daha boş bir masaya sahibim:)

Dikişe nasıl başlanır?
Yükleyen Cns_design.

Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin olurmu? 
Eleştirmek kolaydır fakat niyetimi bilip ona göre yorumlarsanız çok mutlu olurum..
yoksa 2.sini çekecek cesareti bulamayabilirim:))

Ee beğendiniz mi? işinize yarar bilgiler mi?



Öpüldünüzzzz 

25 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Emeğine saglık sekerim

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol tatlım:)

gülçin dedi ki...

güzel bir video olmuş ellerinize sağlık

kendimodam dedi ki...

ellerine sağlık güzel bi video olmuş...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

gülçin; çok teşekür ederim:)

kendimodam; beğenmenize sevindim çok teşekkürler..

ernur dedi ki...

ellerine emeğine sağlık, çok faydalı ve güzel bir video olmuş...
makina ayaklarını takma çıkarmayı gosteren bir videoya ihtiyacım var.
Hazırlarsan çok sevinirim :)
daha pek çok ihtiyacım olan konu var ama rahatsız etmezsem arada senden video isteklerinde bulunabilirim....
sevgiler :))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

teşekkür ederim:) elbette..

NİMO =) dedi ki...

Anaaaam..cansuum...harikaa olmuşş :))
sesinde kuş cıvıltısı gibi öyle dinlendirici ki...nasıl bitti video anlamadım bile....emeğine sağlık 2.bölümü bekliyoruuuuuuuuumm ;)(

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol canım..

Hain Kadin dedi ki...

Güzel anlatım olmuş, emeğine sağlık, devamını da beklerim..

Bu işin eğitimini almış biri olarak, nacizane ben de fikrimi söylemek istiyorum..

Tanıttığın malzemelerden ruletin kullanım yeri, genellikle astar, ince, ve saten gibi kaygan kumaşlardır.. Rulet izi bazı kumaşlarda belli olmaz, bu durumda kumaşın diğer tarafına beyaz karbon kağıdı koyarak çizimi aktarırız.. Tabi kumaşın tersinden çizim yapılmalı, yoksa karbonun lekesini ön yüzeyden çıkarmak için uğraşabiliriz.. :)

İplik makasından sonra tanıttığının sökücü alet aslında ilik makasıdır, kumaşı delip kesmek onun işidir.. :)

http://senayozdemir.com/

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

ilik sökücünün adını aklıma getirememiştim:) çok çok teşekkürler.. Bilmiyordum hem benim hemde yeni başlayanların öğrenmesini kolaylaştırdınız..
ince yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim.

balgözlükız dedi ki...

canım seni izlerken kendi lise dönemim geldi aklıma,çıt makası,sökücü falan..:)buarada sesin çok güzelmiş :)

cicibebe dedi ki...

çok yararlı bi video olmuş tatlım ve de hiç de rahatsız edici bi heyecan ya da eee leme söz konusu değil :) hatta annem şaşkınlıkla odamın kapısını açıp yanımda kim var diye baktı :D biriyle sohbet ediyorum sanmış :D bu arada sesin de çok tatlı :)

lately dedi ki...

Dikişe hevesli biri olarak o kadar açıklayıcı ve güzel bir videoki bayıldım.... Devamı mutlaka gelmeli derim...

Magicka dedi ki...

Eline saglik. Yararli ve güzel bir video olmus. Ayrica tüm malzemeler bir arada görününce insani heveslendiriyor. :)) Devamini beklerim. Özellikle dikis makinesi kullanma ile ilgili bilgileri merak ediyorum. Çekim ise ilk video için gayet güzel. Baska videolar çektikçe rahatlayip çok daha güzellerini çekecegine de eminim. :))

Lulu's Blog dedi ki...

Selamm
Aylardır "dikiş dikmeyi öğrenmek istiyorum" diye ortalarda gezerken bu video "artık başla" anlamına geldi.
Gayet ayrıntılı ve güzel olmuş eline sağlık..
Dikişe başlamak için diğer videolarını bekliyorumm =)

http://kuvettekisaskinbalik.blogspot.com/

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

bal gözlü kız; sağol canım artık ses falan kalmadı farenjit oldum:)

cicibebe; hehehehe:)) teşekkürler tatlım..

lately; çoook ama çook teşekkür ederimm!:)

magicka; Elbette..çok teşekküler:)

lulu; kolay gelsin sizede şimdiden yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.. teşekkür ederim..

SvGLove dedi ki...

Altta tepkimi de belirttim; çok sevimli bir video olmuş:)
Hep faydalı,hem cıvıl cıvıl sesinle eğlenceli:)

duygu dedi ki...

çok güzel bir video olmuş verdigin bilgiler gayet açıklayıcı, kendi adıma söyleyim 2. videoyu bekliyorum..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

svglove; çok teşekkür ederim ama sesim malesef yoookk şimdi:(

duygu; teşekkür ederim.. çekmeyi düşünüyorum ama iyileşmem lazım..

Çokemel dedi ki...

ben de dikişe başlamak isteyenlerdenim.ancak çok fazla teknik bilgim yok.bu konudaki çalışmalarını zevkle takip edeceğime eminim.emeğine sağlık:))

dikisdersi dedi ki...

tercih etmedigim dedigin iplik sökücüyü 6 7 dikişte bir onunla kesiyorsun ve alt ipi çekince sökümü çokk rahat oluyor,iplik temizleme makasından daha rahat kullanırsın ,ne güzel öyle bıcır bıcır anlattın :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çokomel; çok teşekkür ederim:)

dikişdersi; teşekkür ederim ama ben hiiiç sevmiyorum onun yerine o yeşil iplik makasımla kesip açıyorum:)

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

Ttalım cok tandır yokum , Arasıra goz kırpıp kacıyorum. Videonu sımdı ızledım
harıkasın gercekten ellerıne saglık cok guzel olmuş. Herseyı tane tane anlatmıssın :D

İleride gercekten bu konuda daha da güzel işlerde yer alıcagına ınanıyorum tatlım

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

teşekkür ederim canım beğenmen mutlu etti beni.. amiiin!

 
©desing by Cansu ASLAN