8.12.2010

En yaratıcı fikir!

Eskimiş sütyenden çanta..
Süper olmuş!
Sizce?

Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

Yeşim dedi ki...

Şahane bir fikir :) bayıldımmm.

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

harika :) hayatta aklıma gelmez..birinde görsem sütyen oldugu da aklıma gelmez : )

fashion house by zeto dedi ki...

Süper bir fikir hatta bunları boyıycaksın öle süsliyceksin:)Ben bundan da yaparım:)

KELEBEK dedi ki...

bende sütyenden para cüzdanı yapmıştım :D demekki tek akıllı ben değilmişim :)

madammoda dedi ki...

Ahah müthişşş, zamanında attığım renkli renkli sütyene acıdım şimdi tühh ;))

SvGLove dedi ki...

Çok seksi çanta:D

Sibel'in Hobi Dünyası . .. dedi ki...

Bence süper ötesi olmuş, teşekkürler...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

:))) güzel fikirde ben almiim

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

yeşim; katılıyorum:)
Made By Mİne ; ilk önce bende aynısını düşündüm ama sonra dikkatli bakınca woow dedim:)
fashion house by zeto; yaparsın canım kesin sen dahada güzellerini:)
kelebek; :)) ben ilk defa duydum:)
madammoda ; hehe:))
SvGLove; kesinlikle! :)
Sibel'in Hobi Dünyası; bencedee:)
YETENEK-SİZİN; bende dışarda takıp dolaşamam ama evde küpelerimi bileziklerimi falan koyabilirim:)

yaşamsal ganimetler dedi ki...

hahaha süper bir fikir ya kırk yıl düşünsem mümkün değil aklıma gelmez.=)paylaşım için saolun=)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

rica ederiimm:)

goncaninsepeti dedi ki...

yazıyı okumasam anlaşılmıyo südyen olduğu valla süper fikir:)

 
©desing by Cansu ASLAN