30.12.2010

Kloş eteğim satışta! {Pembe tüllü bluzla kombinim} SATILDI!!!!!

(büyütmek için resme tık)


36 beden..
Yüksek bel olarak 38'e uyar..
(Bana bol geldiği için kemerle konbin ettim..)
Bel ölçüsü 70cm'dir ve resimdeki gibi yüksek belli giyilebilir..

Fiyatı 25TL. 
Kargo dahildir..

Üzerimdeki duruşu;


ikisinide ben diktim! :)
kumaşı kalın kot kumaşıdır..
Etek sadece çekim için giyilmiştir.

Ürünlerime bakıp iç geçirenleer huu huu bu ürün tam sizlik! 
Üstelik kargo dahiiill!
Bu ürün benim olmalı diyorsanız mail atabilirsinizz
Mymakeupstory@gmail.com


  SATILDI!!!

Pembe bluzumu nasıl buldunuzzz? :)


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

bu elbise inanılmaz derecede harika olmuş... ellerine sağlık

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

ssdesignbutik; o elbise değil ama bluz ve etek :)
çok teşekkür ederim..

gul1305 dedi ki...

BLUZUNA BAYILDIM.ELLERİNE SAĞLIK.

 
©desing by Cansu ASLAN