7.12.2010

Nimo Stylo Dünyası!!

Öncelikle videoma gösterdiğiniz ilgi için çok çok teşekkür ederim..
2.sini isteyenler için üzücü bi haberim var.. 
Ne yazıkki farenjit oldum(larenjite doğru gidiyoo) ses tellerim işlevini şuanda kaybetmiş durumda.. Konuşamıyorum..
inşallah çok yakında sesime kavuşurum..
Bir dizi talihsizlik yaşadım bu haftasonu nazar mı? sakarlık mı? bilmiyorum..


Bugün sizi sevgili Cerenle tanıştıracağım
Kendisini NİMO ismiyle tanırsınz..
Hani bu yazımda çoook sevdiğiniz bir puantiyeli eteğim vardı ya işte onun sahibi kendisi:))
Hatta üzerinde kombini bile hazır buraya tıklayarak görebilirsiniz..
Şimdi biraz Nimo'nun Sonbahar kış koleksiyonundan birkaç parçaya göz atalım..





Satın almak yada ürünlerine göz atmak için mutlaka uğranması gereken bir adres..
Buraya tıklayarak Nimo'nun cicilerine ulaşabilirsiniz..


Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

NİMO =) dedi ki...

oohh yesinlerrr :))))
miss olmuşş misss :))

Bambi ♫ dedi ki...

Nimoya da sanada bayılıyorum ehehe :D

Magicka dedi ki...

Geçmis olsun canim. Umarim çabucak iyilesirsin...

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok güzel harika olmuşş:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

nimo; sağol canım..
bambi; teşekkürler tatlımmm:)
Magicka; çok teşekkür ederim biraz daha iyiyim bugün..
moda gezgini; beğenmenize sevindim:)

 
©desing by Cansu ASLAN