13.12.2010

Tiffany blogger yarışmasındayım:)

Bugün seyahat halinde olduğum için sizlere detaylı bilgi veremedim..
Şimdi başlıyoruuummm :)
Geçtiğimiz haftalarda Tiffany'le blogger etkinliği üzerine okuldan çıkıp koşa koşa tiffany'ye yetiştim:)
saat 15.00 demişlerdi tam 14.55'te ordaydım kendime şaşırdım valla:)
Karar vermekte tek olduğum için zorlandım.. 


Ne giyindiğimi merak eden yada bana 1 oyunu esirgemeyen herkese şimdiden çok ama çok teşekkür ederim:)
Unutmayın..
Eğer kazanan ben olursam oy verip yorum bırakan 3 izleyicime hediye çeki verilecektir!
Lütfeeeeennn desteklerinize ihtiyacım var:)
tıkkk!


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

balgözlükız dedi ki...

iyi şanslar hayatım :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol hayatım sanada:)

edugumoglu dedi ki...

bol şansss arkadaşım oyumu verdim senide bloguma bekliorum :))

 
©desing by Cansu ASLAN