15.12.2010

Yeni tasarımım; Flower clutch

Sevgili cerenin eteğiyle uğraşırken bir yandanda kendime çanta tasarlayıp diktim bugün..
Bugünlerde üzerimde inanılmaz yorgunluk var.. okul çok yorucu geçiyor..
Yorumlarınıza dönemememin nedeni bu..


Bide çok ilginçtir dalga geçmek amacıyla sipariş vermeye çalışanlar oluyor..
Önlemimi zaten herzaman almışımdır benimle irtibata geçenler bilirler ama bu kadar alçalmak komik geliyo bana nedense:)
neyse bi kaybım olmadığı için pekte umursamıyorum.. :))

  eee çantamı nasıl budunuzzz 
Düşünceleriniz nedir?:))

Öpüldünüzzzz 

13 yorum:

Lynn mosa dedi ki...

Çok şık olmuş bence.

Echickk ! dedi ki...

vuaav süper olmuş :)cansu facebooktaki sayfanı kendi sayfamın beğenileri bölümüne yapıştırdım ;) davetsiz misafirlerin olabilir haberin olsun :D

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

lynn mosa; sağol hayatım..

ececim; teşekkür ederim:) kişisel sayfamımı yoksa MMstory sayfamımı anlamadım canım:(

yeşil inci dedi ki...

bu çanta çok güzell..düşünsenize sizden başka kimsede yok..ellerinize sağlıkkk...sizden bişe istesem beni izlemeye alırmısınız..inanın çok sevinirimm..

Sound of the Rain dedi ki...

Cansucum, bundan yapıp satışa sunmayı düşünüyor musun? Mesela çarpraz sap ilavesi de yapabilir misin? Zincirden olur, kumaşından olur?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

yeşilinci; teşekkür ederim:) tamamdır..

yağmurcum; bilmiyorum tatlım özel isteyen olursa isteğe göre dikebilirim elbette..

adasehir dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş, güle güle kullanın:) gerçekten dalga geçmek için sipariş mi veriyorlar, bu nasıl bir mantık ya?!

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok teşekkür ederim.. evet malesef ki.. Bi kaybım olmadığı için pekte önemsemiyorum o yüzden :)

fashion house by zeto dedi ki...

Canım boşver bu insanları ne yaptıklarını iyice bilmez bir haldeler.Çanta çok güzel canım ben özellikle o zincir detaylarına bayıldım.Siyah olup böle zincirli birazda zımbalı bişeyler ypsan hemen kaparım haberin olsun tatlım:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

bu satıldı zeynepcim zaten:) haftasonu bikaç model yapmayı düşünüyorum hayatım aklımda olsun:)

Magicka dedi ki...

Çok tatlı olmuş çanta. Desenine de bayıldım. Eline sağlık canım.

sewda dedi ki...

cansucum çok hoş olmuş...ama bide yapım aşamalrından bahsedersen benim gibi denemek isteyenler için iyi olur..sana hayran kaldım gerçekten...çok güzel işler yapıyorsun..kendini bukadar nasıl geliştirdin...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Magicka ; çok teşekkür ederiim:)

sewda ; dikdörtgen kumaşı bu çanta şeklinde katlayıp dikiyorum pek bi kalıbı yok canım çok teşekkür ederim:) deneye deneye oldu valla aslında:)

 
©desing by Cansu ASLAN