13.01.2011

Alışverişşşş ve hediyelerim :)

Gelen kargolar durdurak bilmiyo bu hafta:)
ebay siparişlerim hergün 2şer 2şer posta kutusuna bırakılıyor:)
ama beni bu hafta mutlu eden 2 önemli kargo vardı!
Biri sevgili Kürk mantolu madonna'dan.. Diğeri sevgili Kalinka'dan..


Önce bugün kavuştuğum yeni ayakkabılarımdan bahsetmek istiyorum..
Dün sevgili kmm'in sitesinde bu ciciyi sattığını duyunca heeemeeen mail attım.
neyseki bana kısmetmiş dün ödedim bugün elimdeydi..
Üstelik çok çok cici bi hediyeyle:)
Ayakkabı tam istediğim bottie özelliğini taşıyordu..
İçi leoparlı
Tabanı kırmızı
Veee yüksek topuklaarr..
Uzuun zamandır böyle bir ayakkabı arayışı içindeydim.. Ayağıma tam oldu!:))
Çok teşekkür ederim KMM'cim herşey için..



Gelelim beni çok mutlu eden 2. kargoma..
Sevgili Kalinka için özel bir etek dikmiştim burda hatırlarsanız.. 
Türkiyeye döndüğünde bana çok çok güzel ciciler getirmiş.. Üstelik bissüüürüüü!
Bu resimdekiler toplu hali.. (yarın detaylı anlatıcağım)
hepsine ba-yıl-dım:)
Çok çok çok teşekkür ederim tatlım içten hediyelerin için.. 
Sınav haftamda moral oldu:)


Eneem ne güzel bi ay bu Ocak ayı ya bissürü yeni cicim olduuu :))



Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

mimozayım dedi ki...

Bi gün benide çok sevicekler banada hediye gönderecekler. Canım güle güle kullan..

xesrax dedi ki...

ayakkabılar süper cnm. çok şık.. güle güle kullan:*

Benden Bişeyler dedi ki...

çok güzeller cnm yeni cicilerin verdiği mutluluk gibisi yok güle güle kullan:-*

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

mimozayım; kıyamaaam canım ben yolliim sana deme ama öyle üzülürüm:(

esracım; çok teşekkür ederim şekerim.. :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bendede aynı durum söz konusu canım, hem alıyorum hemde bi sürü hediye gelip gidiyor nasıl mutlu oluyorum yaaa, sende güle güle kullan

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Benden Bişeyler ; o kadar doğru ki:)) sağol tatlım

YETENEK-SİZİN ; ne güzel dimi? sende güle güle kullan hayatm çok teşekkürler

KaLinka dedi ki...

begenmene cok sevindim canim, iyi gunlerde kullan

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol tatlım teşekkür ederim tekrardan..

 
©desing by Cansu ASLAN