28.01.2011

Dikiş organizatörlerim; {Ve önemli birkaç nokta}

Birçoğunuz benim tasarladıklarımı takip ederken birçoğunuz sadece moda kısmıyla ilgileniyorsunuz.
Bende her iki  yöndede kendimi geliştirmeye çalışıp iki kısmada aynı ağırlğı vermeye çalışıyorum ve geriye dönüşlerinişin olumlu olmasından dolayı sanırım bunu başarıyorum:)

Bugün sizlere kendi dikiş makinelerimden birini ve masa düzenleyicilerimi tanıtmak istedim.
Son 4 aydır SİNGER 1247'yi kullanıyorum..
Evimizde 3 ev tipi (üçüde singer) + 1 tanede mini dikiş makinesi( scarlett) var.. (ve evet hala eve sığabiliyoruz!:))
Ben 1247'ye alıştığım için bir süre değiştirmeyi düşünmüyorum..
Plastik kasalılar nedense bana dayanamıyor çıt diye her dikişte biyerleri kırılıyor:(
o sebeple bir süre daha canım makinemle yola devam!:)
En azından evlenene kadar.. {Büyük ihtimalle çeyizime bir Brother alacağım:)}

Bugün Güzel bir film eşliğinde usul usul kendime şort dikerken makinamda bir yavaşlama hissettim.
Ses gittikçe boğuluyordu..
Hemeeen 'baabişkoooooo' diye nasıl bağırdıysam adamcağız odama koştu noldu diye:)
Sonra sesi duyunca bi güzeeel yağladık şimdi yağın emilmesini bekliyorum:)
fotodan yağ lekelerini görebilirsiniz:)
Siz siz olun makinalarınızı MUTLAKA 3 ayda bir yağlayın..
Benim babam sayesinde teknik servise ihtiyacım olmuyor. Elinden her iş geliyor..
Ufacık bile sesin değiştiğini farkettiğiniz anda sakın zorlamayın. Bu sefer daha pahalıya patlar..

Geleliiim organizatörlere;
Ben ikeadan 2 adet aldığım şeffaf organizatörün birini makyaj masama, diğerini ise dikiş masama koydum.
Tabi benim gibi herşeyden 3'er tane alan biri için sığmadı hepsi ama birer tanesini yerleştirip geriye kalanları dolaba koydum. hem düzenli hem birarada oldular..
ikinci olarak Pembe puantiyeli hasır sepetlerin içine makina makaralarımı ,fermuarlarımı, ve o an lazım olan gereçleri koyuyorum..

O sırada ne dikiyorsam kumaşlar hep elimin altında olmalı benim. Yerde- dolapta falan sevmiyorum..
Eğilip almak işkence gibi geliyor o nedenle dikiş makinamla düzenleyicilerin arasına sıkıştırıyorum.
Resim çekerken kumaşları özellikle almadım ki nasıl olduğunu görün diye:)

Masam açılıp kapanabilir olduğu için gerekli durumlarda yer açma imkanı sağlıyor..
Masamla ilgili 'nereden aldığımı' merak edenlere ne yazıkki yardımcı olamayacağım çünkü Teyzemin bize ev hediyesiydi..

İşte benim dikiş masamın görünen yüzü buuuu:)

Bu konuya ihtiyacı olanlar için umarım bir fikir olur..



Öpüldünüzzzz 

9 yorum:

bir VARmış bir YOK olmuş dedi ki...

Enişteeeeeeeeeeeee!! :D:D:D
senide yerim masanıda kuzen :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

öle gelmeeezzzz deli dede diceksin :)
sağol canımın içi! <3

sallamacay dedi ki...

merhaba canım seni uzun zamandır takip ediyorum. beni dikişe heveslendirdin:) '' evet, ben de böyle güzel şeyler dikmeliyim. kendi diktiğim şeyi giymek ne kadar zevklidir''dedim.tam dikiş makinası almayı düşünürken ve hafif araştırmaya başlarken, konun tam yerinde oldu.tabi bu konuda hiç deneyim sahibi değilim ancak bunu gerçekten yapmak istiyorum ve güzel şeyler ortaya çıkaracağıma inanıyorum. ne dersin başlangıç için nasıl bir makina almalıyım?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

mutlu oldum bu yorumunuzla çok teşekkür ediyorum..

Eğer hevesinizin geçmeyeceğini düşünüyorsanız bence singer'in 10fonksiyonlu modellerini seçebilirsiniz..

ben şuanda hobi olarak uğraştığım için prof. bir makineye ihtiyaç duymadım. yani overlok yada nakış olmasada olur benim için..

Bütçede çok önemli..

geçenlerde 75TL'lik bir dikiş makinesiyle dikme şansım oldu bayıldım. 10a yakın dikiş özellikleri var ve gerçekten güzeldi..

ismi ve kodu; (ARTES FHSM505)


Yani bütçe konusunda eğer bir sıkıntınız yoksa singer-sinbo'yu seçebilirsiniz..

"Ama önce uygun bişey alırım beni idare etsin bu işi seversem daha büyüğünü alırım" diyorsanız
"ARTES FHSM505" öneririm..

sallamacay dedi ki...

çok teşekkür ederim gerçekten yardımcı oldun. iyi dikişler diliyorum:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

rica ederiiim:)

Girl about Oslo dedi ki...

Hi girl...
Love the last part of your comment sheet...
Can´t stand it myself...

The whole I follow you...follow me comments I hate:)

Just stopped by to say hi, and that you have a very fun blog. Very original layout...

Greetings from Norway, and have a great day.

ŞIKELLA dedi ki...

canım bişi soracaktım
scarlett mini dikiş makiensinden memmnunmusun
bende var almışım zamanında ama çok küçük geldi gözüme hiç ellemedim henüz:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Girl about Oslo; i cant open ur blog:(

ŞIKELLA ; olmaaammı benim ilk makinemdi o inanılmaz severim ve çok kullanışlıdır:)
3 kere garanti kapsamında servise gitti inanılmaz ilgili müş hizmetleri.. aklında bulunsun:)

 
©desing by Cansu ASLAN