4.01.2011

Esmod Tanıtım gününe Davetlisiniz..

Hatırlarsanız geçen kasım ayında bu yazımda sizlere Esmod'dan bahsetmiştim..
Çok eğlendiğim ve çok güzel geçen bir gündü..
Hatta Esmod teşekkür yazımı kendi Facebook sayfasında yayınlamıştı..
Burdan bizleri davet ettiği için birkez daha teşekkür etmek istedim..
Eğer sizlerde Esmodistanbul'u daha yakından tanımak isterseniz mutlaka bu Cumartesi günü bir uğrayın:)
(Rezervasyon yaptırmayı unutmayın)
Ben ne yazık ki orda olamayacağım.. :(
Sınavlar ağır..
Tembellik diz boyu:)

Şimdiden iyi eğlenceleeerr!:)
 (büyütmek için resime tıklayabilirsiniz)

Tarif isteyenler mail atarlarsa ulaşım yönünden tarif edebilirim..
Mymakeupstory@gmail.com

Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

Moda-Yemektarifleri dedi ki...

blogunu inceledim harikasın. babanın el emeklerinede bayıldım. ilerleyen zamanlarda başvurabilirim. sevgiler.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

içten yorumunuz için teşekkür ederim :) elbette bekliyoruz:)

 
©desing by Cansu ASLAN