6.01.2011

Finals and little time out!

Quizler, lab sınavları, Finaller derken sizler için kısa ama benim için bitmeyecek zorlu bir yola giriyorum..
Bu sürede blogumu ve sizleri biraz yoklayabilirim..
Kızmayın, Darılmayın ,Küsmeyin bana olurmu?:)
Mailim hep açık olacak öğrenmek istediğiniz veya aklınıza takılan şeylerde bana mail atmanız yeterlidir..
Allahın izniyle tüüm sınavlarımı verip sömestrmda büt psikolojisi yaşamak istemiyorum..
Birkaç ders şuan için kabusum..
Korktukça tembelik ağır basıyor.. 
'Ya neden korkucam sonuçta geçenler nasıl geçmiş' deyip 1 sayfa okuyunca eski hale dönüp gene korkuyorum:)
Yani tipik final psikolojisindeki mağdur öğrenciyim :(

yarın 3 sınav var bende burda ohh ne güzel çene çalıyorum dimi?:))
Zaten nekadarda çalışsan aşağıdaki grafik gibi sonuçlanmayacakmı?:)
ee öğrenci dediğin azcık tembel olur napıcaz inek olup zaten tüüüm hayatımız boyunca çalışmak için okuyoruz şimdiden bune ne gerek var!:)



Ben ve benim gibi finallere hazırlanan , bu psikolojime ortak olan tüüümm herkese başarılar diliyorum..



** Bu arada tema tasarlamaya ara vermiştim ama dün sevgili Did bana mail atınca kıramadım onu..
Çok şirin  ve kendininde çok beğendiği bi tema tasarlayıp yükledik beraber.
Bu sabah içten yazısıyla mutlu oldum çok:)
Okumak isterseniz TIK!




Öpüldünüzzzz 

9 yorum:

The Shopping Detective dedi ki...

Benim için de kısa değil, zorlu :( Final döneminden nefret ediyorum hep modum düşük oluyor. Neyse umarım sınavlarımız güzel geçer... :)

deelara dedi ki...

başarılar bnm 2 finalm bittii bile :))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

The Shopping Detective; aynen valla çook teşekkür ederim amiiinnn!

deelara; wooww ne çabuk ya neyse kurtulmuşsunuz ne güzel:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

The Shopping Detective; aynen valla çook teşekkür ederim amiiinnn!

deelara; wooww ne çabuk ya neyse kurtulmuşsunuz ne güzel:)

#longing# dedi ki...

kıyamam yaa bol şans ve başarılar umarım hakkında hayırlısı olur bir açık öğretim mağduru olarak bn daha rahattayım :D hazır ola gececem kısmetse :D şuan tek derdim haziranda olmasını planladıgım düğünüm :)bu arada cansucum bi meyılım olcak sana ama acelesi yok ne zaman uygun olursan o zamana kadar bekelrim cvp için ;) sevgiler..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

maillere bakıyorum tatlım istediğinde yollayabilirsin.. Amin inşallah kolaylıkla biter bu dönemde..

Genç Yaşta Yaşam dedi ki...

Seni en iyi ben anlayabilirim:)
Allah yardımcın olsun canım

Acemi terzi dedi ki...

aaah ah finaller.herkese başarılar.bu dönemde kelimenin tam manasıyla "anam ağlıyor(kayseride çok kullanılır,aşırı yorgunluğun ifade ediliş biçimidir)" :)

kirstyb dedi ki...

good luck with yur exams x

 
©desing by Cansu ASLAN