22.01.2011

Leopar maske


Sevgililer gününün yaklaşmasıyla İstabul Cevahir Avm'de hazırlıklara yavaş yavaş başlanmış..
Bugün gezerken Bun design standına uğradım..
Sevgilime ne alsam diye kara kara düşünenler varsa önce Bun design'a bakmalarını tavsiye ederim.
İlginç ve özel sürprizler için güzel seçenekler mevcut..
Hatta markafoni'de sıklıkla indirime giren bir mağaza (butik/kampanya) (davetiyeniz yoksa tık)
 
Etek: Zeto'nun hediyesi
Kürk yelek:?? (rastgele bir butikten almıştım)
Leoparlı maske: Bun design
Ayakkabı: Annemin hediyesi


Leoparlı maskem nasııl ?:)


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

gamze dedi ki...

aaayy cok seker bi maske ama ben en cok eteğini ve ayakkabını begendiiim :)

isabella thordsen dedi ki...

Nice picture! :-)
/Isabella

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

gamze; teşekkür ederim ikiside hediyeydi bana:)

isabel; thankssss :)

Modafobik dedi ki...

Çok şeker olmuşsun yahuuuu! ((: Ah sevgililer günü demee bana, sevgilimden ayrıldııım, bu şubatı da böyle atlatırsaaak iyidir! (:

SvGLove dedi ki...

Leopar maskeyi sevdim ama o eteği çok çok çok sevdim;)
Çok ta yakışmış zaten sana;)

cemre dedi ki...

maskeni yesinler senin ama eteğine bayıldım kombin çok hoş canım:)

 
©desing by Cansu ASLAN