10 Ocak 2011 Pazartesi

Napıyomuşuzzzzz bida yapmıyomuşuzzzzzz :))

Herkese merhabaaa Günaydıınnlaar!:)
Cuma günü itibariyle sınav haftasına girmiş bulunmaktayım.. 
Yani bu nedemek? :)
Bool enerjiyle(!) başladığım veee her sınav sonunda yavaş yavaş enerjimin tükeneceği 2 haftalık bi koşuşturmaya girdim demek..
Geçen cuma en son derste artık isyanlara bağlamış bi halde dersten bu resimlerle birazda olsa sıyrıldım.
Aslında amacım flormarın eeen sevdiğim ojesinin kalıcılığını göstermekti..

Tam 6 gündür neredeyse ilk günkü gibi:) 
O tırnağındaki çıkartmayı E-bay'den 0.01Ş'a almıştım hiç kullanmamıştım bi değişiklik olsun dedim:)
Azcık çirkin oldu ama sabah uykusuyla anca okadar oldu valla:)

Başlık ne derseniz?
Siz siz olun finallere 2 gün kala oturupta 13 haftada anlatılan dersleri çalışmayın!
Böööyle benim gibi şaşkaloza dönersiniz..
Ben ki pek kahveyi sevmem (hatta ayda 1 bile nadir içerim) 3 günde kahvekolik oldum.
Sabahlara kadar ders çalışmamdan değiiiiiiill konsantremi artırsın diye:)
Malum MSS Stümülanı kendisi:)
Ama etki altındaki ben olunca,
"ayyy belim ağrıdı dur bi bloga bakayım azcık ara vereyim" bahaneleriyle pekte artır'a'mıyor.. :)

Şimdi ben usuuuul usuul derslerimin başına dönüyorum siz benim yerime çok gezip dolaşın e mi :)


Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

kibarmozom dedi ki...

Allah kolaylık versin, başarılar dilerim sınavlarında. Umarım hep çalıştığın yerlerden sorular çıkar. Sınav stresi kötü oluyo :( Ben çok şükür atlattım artık o günleri ama hala kabuslarımda çalışmadan sınava girdiğimi ya da sınavlara geç kaldığımı fln görüyorum :S korkunç yaa

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

neyseki ben daha o boytta değilim :))
Amin çok teşekkür ediyorum..

FASHION DESIGNER dedi ki...

Aman tanrm bırı mss mi dedı:D benle tamamen aynı dertten muzdarip olan biri varmıs oralardaaaaaaaa

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

hehe:)) hangi bölüm?:))

safir dedi ki...

Benimde son 1 sınavım kaldı :) ama aynen son gece oturup sınavlara hazırlandım gerçi ben bi yanda iş bi yanda evlilik anca bu kadar ::D notlarım bir tane ff dışında gayet ii

 
©desing by Cansu ASLAN