2.01.2010

{Şablon Dersleri} Blogroll nasıl oluşturulur? Favori bloglarını nasıl blogunda gösterirsin?

Uzun zamandır ara vermiştim blog şablonu derslerine..
Bugün sizlerle 'Favori bloglarımızı, blogumuzda nasıl gösteririz?' sorusunu birlikte cevaplayacağız..

Hazırsanız başlayalım
  • Kumanda paneli- Tasarım- Sayfa öğeleri kısmına giriyoruz..
  • Resimdeki gibi ister başlık altında ister sidebar(yani yazı yazdığımız alanın yanında) GADGET kısmına tıklıyoruz..

  • Gadget ekle dedikten sonra önümüze çıkan pencerede resimdeki seçeneği yani 'BLOG LİSTESİ'ni seçelim.

Çıkan pencerede aşağıdaki okla gösterilen linke tıklayalım..


 Vee 


 İstediğinizi seçip kaydete bastığınızda işlem BİTİİİİİ!!

Ben şimdilik benden bahseden sürekli konuştuğum ve sevdiğim blogları listeledim..
Gözden kaçırdıklarım varsa heeemeeen burdan bana yazsın.. yazısını yayınlamadan düzeltirim :))


Eee bu kadar anlattım sizde beni favori bloglarınıza eklemeyi unutmazsınız değilmi? :)


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

cansu iyi pazarlar.bende bloğumda önceki kayıtları nasıl gösterebilirim.benim sayfamda hep önceki kayıtlar diye geçiyor.hani bunlarda ilginize çekebilir diye 5 tane oluyor.bende ondan istiyorum:)))anlatabildin mi??yardımcı olursan çok mutlu olurummmm

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

anlamadım canım? mail at istersen. resmini çekip yolla hatta

ÖZLEMCE dedi ki...

cevabın ve ilgin için teşekkür ederim.resim çekip tekrar yardım isteyeceğimm

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

rica ederim özlemcim bekliyorum..

 
©desing by Cansu ASLAN