25 Ocak 2011 Salı

Şifon bluz diktim

 Saten ve Şifon beni hep korkutmuştur.
Bu defa önlemimi baştan alarak tüm parçaları temiz olarak diktim sonra birleştirdim..

Aslında benim tarzımı pek yansıtmıyor ama her dolapta böyle ağır parçalardan bulunması gerektiğine inanıyorum.
Dikerken amacım biraz olgun bir model olmasından yanaydı.. sanırım oldu da..
Ne zaman giyerim bilmiyorum ama zevkle diktiğim bi bluz oldu:)
 kollarına lastik geçtikten sonra bitmiş olacak..
Eteği hatırladınız mı? burdan üzerimdeki duruşunu görebilirsiniz..
bugün biraz keyifsiz gibiyim sanki.. Benim gibi olan varmı?
havalardan mı acaba? :(

Bluz: Cns'design
Etek: Cns'design

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

ikimiz dedi ki...

bende kolları öyle bırak ahengle dans etsinler ve ben bu bluzu görür görmez v yaka hayal ettim hem boynu ince gösterirken insnaın boyunuda otomatikman uzatacak bir formüldür v yakalar aklında bbulunsun bir sonrakini öyle dikersin belkim sevgiler saygılar banada beklerim kuşum muck mucck

fashion house by zeto dedi ki...

Aaa çok güzel olmuş canım ellerine sağlık:)

Elif in dreams dedi ki...

bende de aynı durum var cnm sanırım havalardan :(

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

ikimiz; v kesime başladım sonru u'ya döndüm canım sevmiyorum ben hiç v'yi içine bişey giymek zorunda kalıyorum:)

zeto; sağol cnım beğenmene sevindim.

Elif in dreams; aslında kar yağıo daha mutlu olmam lazım ama böyle bi durgunluk var.. inşallah geçer tatlım ikimizdede:)

 
©desing by Cansu ASLAN