5.02.2011

Boom giydi, Ben diktim :)

Sevgili Boom'un doğum gününde giydiği 'Twist' eteğini çoook beğenip bulamayanlardan mısınız?
O zaman benim gibi düşünüyorsunuz demeki :)
Geçenlerde tam pes etmişken elime burda diktiğim kumaşın artan parçaları geçti.. 'Neden olmasın?' dedim..
Kalıpsız kesip tamamlamaya çalıştım.. Sonra araya sınavlar girince dolabın bi köşesine atmışım
Bu sabah erkenden tamamlayıp boom'a mail attım :)
İçten mailiyle mutlu etti beni..

İşte size Esinlendiğim fotoğraf;



İşte benim yeni diktiğim cicim;



Acele işlerim olduğundan kendim giyinmek yerine mankenimin üzerine giydirdim :)
Modelde birçok yeri değiştirdim.. Önde sarkan volanları biraz daha  kısa kestim ve dalgalı inmesini sağladım..
Sonuç olarak başarıyla tamamladım! :) 


Benzetebilmiş miyiiiimmm? :)


Öpüldünüzzzz 

20 yorum:

karabidikim dedi ki...

Gayet başarılı olmuş canım ellerine sağlık.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

ellerine saglık

yerdenuzak dedi ki...

Ellerine sağlık ♥

fashion house by zeto dedi ki...

Çok güzel olmuş canım süpersin sen:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

karabidikim; çok çok çok teşekkür ederim:)

♥pemb€sinti♥; teşekkür ederiiim :)

yerdenuzak; çok teşekürler beğenmenize inanın çok sevindim :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

zetocum; canım çok sağol :)

cerenim.com dedi ki...

Tebrikler:) insanın kendi yarattığı bir ürünü üzerinde taşması nefis bir duygu olsa gerek. Tebrikler :) çokta yakışmış

ÖZLEMCE dedi ki...

cansu çok şık olmuşşşş

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

cerenim.com; ammaan yanlışlık olmasın:) üstteki Boom'un giyindiği twist marka..
benim diktiğim dikiş mankeninin üstünde ki:)
çok teşekkür ederim:)


özlemcim çok sağol canım

rebeltakipte dedi ki...

çok hoş olmuş,güle güle giy

Özlem dedi ki...

http://modaliza.blogspot.com/2011/02/sevgililer-gunu-hediye-cekilisim.html

ÇKEİLİŞİME BEKLERİMMM

fashion by kitty dedi ki...

çok güzel olmuşş çok beğendimm yeni bloguma herkesi beklerimm

http://fashionbykitty.blogspot.com/

seda dedi ki...

gerçekten harika!

CREATIVE MIND dedi ki...

hey its you??without covering face with any feature..or its any other model?well its resembling...

dikisdersi dedi ki...

cansu üzerinde de görmek isterim ,güle güle kullan

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

rebeltakipte; teşekkür ederim :)

Özlem ; teşekkürler.

fashion by kitty; teşekür ederiiim:)

sedacım beğenmene çok sevindim canım öptüm çok:)

khadija; hehe:) noop its not me. :) she's Style-boom.blogspot.com.. btw thankss for comment

dikisdersi; inşallah en yakın zamanda.. teşekkür ederim:)

SvGLove dedi ki...

Beğenip, bulamayanlardan ve hatta dikemeyenlerdenim:(

Diksem de böylesine güzel olur mu bilmem canım:)
Ellerine sağlık, sonuç gerçekten başarılı Cansu'cum:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ben de beğenmiştim bu eteği, sen de cok güzel dikmişsin..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sevgicim çok çok teşekkür ederim canım..

Aysun Karaalioğlu ; çok sağolun beğenmeniz ve böyle güzel yorumlar bırakmanız mutlu ediyor beni..

ozi dedi ki...

Çok başarılısın tebrik ederim:)

 
©desing by Cansu ASLAN