19.02.2011

Deri kemerli Balon etek;

Burda bahsettiğim deri kumaşlarımdan siyah olanını bugün dar mini etek olarak kesicekken aklıma bambaşka bi model geldi.
Kalıpsız olarak çalışacağım için önce çizim yaparak modeli belirledim. Daha sonra kumaşlarımdan uyumlu olanı seçtikten sonra kumaşı kesip biçmeye başladım..
Deri dikmek çok zormuş. bazen makine bazende elimde dikmek zorunda kaldım..
Aklınızda bulunsun 'esnek deri kumaş' almamaya çalışın.
Fermuarsız çalışacağım için esnek olması işime geldi ama dikmesi çok çok zorladı.
Sonuç böyle oldu;

Deri kısmını ister kıvırarak kullanıcam ister kıvırmadan belime kadar uzatıp kemerle kombin edicem..
Mankenin beline biraz bol gelsede benim belim için tam ölçüde.




Şimdilik çok sevdim. fermuar derdi yok. Etek uçları lastikli. Astarlı olduğu için kumaşı beyaz kullanmaktan çekinmedim.


Bu benim ilk defa balon etek dikişimdi. Sandığım kadar zor değilmiş..
Siz nasıl buldunuz?


Öpüldünüzzzz 

17 yorum:

MeLc dedi ki...

Çok güzel olmuş kumaşda çok güsel,o kumaşla bişi çalışsaydım benim gibi sim taş seven biri kesin o siyah nokta gibi olan yerlere pul yada taş işlerdi :) ama böle çok şık ben sim delisi olduğum için bakar bakmaz bu aklıma geldide,sevgiler...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

MeLc ; aslında güzel fikir ama ben işleme-nakış tarzı şeyleri yapamıyorum tansiyonum düşüyo o kadar odaklandığımda.. :( çok teşekkür ederim

Pırıl Eylül ERİTEN dedi ki...

cansu basarılı ilk olmasına ragmen.yaptıkca daha yaratıcı ve daha güzellerini de yaparsın umarımm :) ama cok begendim ozellikle ben o etegi deri kemerini kıvırmadan yüksek belli giyerdim içime gömlekle ;) mucc

pembe fiyonk dedi ki...

çok güzel olmuş.sana baktıkça imreniyorum :)başarılarının devamını dilerim

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Pırıl Eylül ERİTEN ; inşallah eylülcüm. Gömlek-bluz tarzı kombinlicem sanırım bende. teşekkür ederim.

pembe fiyonk; teşekkürler tatlım. imrenilcek neyim var ki?
çok sağol

pembe fiyonk dedi ki...

yok öyle deme:)maşallah çok marifetlisin cnım

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol tatlım o senin güzel görüşün..

alice dedi ki...

bu çok güzel olmuuş balon eteği çok severim ben dee =)

ÖZLEMCE dedi ki...

süperrr olmuş.dar etekte hala kararlıyım.deride dar eteği çok beğeniyorum.balon eteğini mutlu günlerde kullannn

fashiONözge dedi ki...

valla muhteşem,balon etek ve dar kemer beraber harika olmus.senin dikmiş olman ise daha da harikaaa tebrikler :)

ÖZ MODİSH dedi ki...

Çok şık olmuş...İyi günlerde kullan...Kombinlerinide görmek isterim:)

Shopping Bag By İREM dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık.annemde dikiş diktiği için diktiklerinize hayran kalıyor.iyi günlerde giyin

Benden Bişeyler dedi ki...

çok cici olmuş tatlım ellerine sağlık:-*

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

alice; çok teşekkür ederim bende sevipte korkuyodum dikmeye ama hemencecik bitirdim:)

ÖZLEMCE ; çok teşekkür ederim tatlım ama sanırım deri eteği dikemycem makinemi zorluyo dikmiyo elimdede uğraşamam sanırım. elastik olmasa dikerdim..

FashiONözge; çok sağol özgecim. beğenmene çok sevindim.

ÖZ MODİSH ; çok teşekkürler. inşallah giyindiğimde fotoğraf çekerim.

Shopping Bag By İREM ; heeey çok mutlu oldum bu güzel sözleriniz için. teşekkür ederim.

Benden Bişeyler ; çok sağol canımm

rococo dedi ki...

çoook güzel balon eteeeek çok sevdim :)

tümay dedi ki...

Nazicane bir öneride bulunmak istiyorum..Böyle kumaşları dikerken özellikle deri olanları dikiceginiz kısmı talk pudrasıyla pudralayın veya dikiş yerinin altına yani alt dikişin geldiği yere şerit şeklinde mulaj kadıgı kesip koyabilirsiniz..Böylelikle hem makinenizi zorlamaz hemde sizi ;) iyi çalışmalar ..güzel günlerde giyin..:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

rococo ; teşekkür ederim beğenmenize sevindim..

tümay ; heeey niye daha önce söylemedinizz? o kadar çok aradım ki kolay dikmek için yöntemler bulamadım hiç.. çok teşekkürler inanın çok yardımcı oldunuz. teşekkür ederim..

 
©desing by Cansu ASLAN