21 Şubat 2011 Pazartesi

Elbise? Mayo?


Bu yaz bizi cıvıl cıvıl, rengarenk ve çiçek desenleriyle dolu bir yaz bekliyor.
Bikinilerin mayolara göre ihtişamı sürerken 3 yazdır gittikçe yükselen 'mayokini'ler bu yaz daha çok karşımıza çıkacak.

Bu süreç böyle devam ederken 'mayo-mayokini'ler 'yazın cıvıltısını üzerine çekerek Elbise haline bürünmeye başlıyacak.
Sonucu şimdiden merak ediyorsanız resimler size ipucu versin bakalım :)

Bel-kalça problemi yaşayan ve bunu sorun yapan bayanlar!
sizler için etekli belden bollaşan modeller çok revaçta olacak bu yaz. Deniz havuz kum olayınız hayal değil.
Unutmayın. 
Siz mutlu olmak istediğiniz şeyleri yaptıkça ve kendinize özgüven duydukça başkalarının dediklerinin hiçbir önemi yok.
Vücudunuzu sevin. Ve bunu ASLA dert edinmeyin.








Öpüldünüzzzz 

7 yorum:

merryy dedi ki...

UZUN SERİDİR TAKİPÇİNİM TABİ SESİZLERİNDEN :) AMA BU MAYOLARI GÖRÜNCE DAHA FAZLA SESİZ KALAMADIM BALIK ETLİ SINIFINDAN OLAN BENDENİZ YAZLARI OLUNCA MAYO KONUSUNDA SIKINTI ÇEKMEKTEYİM ÇÜNKİ MAYO GİYENLER İÇİN NEDENSE FİRMALAR TEK TİP MODELLER ÇIKARIYOLAR BU MODELLER HANGİ MARKAYA AİT ŞİMDİ TEŞEKKÜRLER :)

merryy dedi ki...

merhaba cansu uzun zamandır sesiz takipçilerindenim ama buğün bloğunda mayoları görünce sesiz kalamadım markalarını öğrenebilirmiyim çünki böle modeller bulmak çok zoor yardımın için tşk ederim:)

efeNes dedi ki...

Ben de geçen hafta accesorize'da gördüm bi tane ve bayıldım. İlk defa mayo giymeyi düşündüm yani:)

efeNes dedi ki...

Hatta bu da linki http://www.accessorize.com/all-lifestyle/polka-dot-frilly-swimsuit/invt/89703741/?bklist=icat,4,shop,beachshop,beachswimwear

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

merryy; evet haklısınız. ben bu modelleri polyvore'dan oluşturdum. oradan markalar ve fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz. polyvore.com.


efeNes ; hımmm çok güzelmiş buda:)

Merve dedi ki...

Birinci mayo çok şirin :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

katılıyoruum merve:)

 
©desing by Cansu ASLAN