4 Şubat 2011 Cuma

Fashion Blast alışveriş sitesi {yurtdışı}

Geçenlerde "yurtdışından koreli kızların giyim tarzında Türkiyeye ulaşımı olan bir site biliyor musun?" diye mail aldım..
Aslında ben Ebay-Asos dışında pek yurtdışı alışverişleri yapmıyorum..
Ama sizlere ismi pek duyulmamış bir site buldum..

**Önceden söylemiş olayım ben herhangi bir alışveriş yapmadım..
Tesadüfen kendim için özel bir araştırma yaparken buldum..




Türkçeye çevirisi olduğundan ingilizce bilmeyenler için olumlu bir yönü var..
Fiyatlar konusunda 10$'a da bluz var 60$'a da..
Fakat ortalama olarak fiyatlar fena değil..
Türkiye için Shipping ;

ilk 500gr: 23$
Sonraki 500gramlar:  6$



En çok hoşuma giden başta leoparlı veee ortalarda dantelli model oldu :)
Umarım yardımcı olabilmişimdir..
 

ee kimler alışveriş yapmayı düşünüyor? :)


Öpüldünüzzzz 

Hiç yorum yok:

 
©desing by Cansu ASLAN