24 Şubat 2011 Perşembe

My New Design; Pink dress & Ruffles

Model tasarlarken özellikle elbiselerde çift taraf kullanmayı tercih ediyorum.
Bu nedenle dikerken beni zorluyor ama sonrası inanılmaz kullanışlı oluyor..
Örneğin bu elbise o şekilde dikildi..


Kalıp kullanmadım.. 

Bir taraf yakasız düz şekilde.. Diğer taraf ise gömlekle kombinlenmek için v şeklinde..
Bu şekilde çalıştığımda fermuar dikmeye gerek kalmıyor..
Astar dikmedim.. Yakalara pervaz ve kolarına şerit geçtim.. kollarında çok sorun yaşadım bikaç aksilik oldu ama genede temiz olarak bitti..
Fakat etek uçları kısmına karar veremedim.. İğneleyip bıraktım sabah uyandığımda gözüme çirkin görünürse   fırfır koymayacağım düz bitireceğim..
Çok sade olmasını istedim.. Bu tarz renklerde fazla hareketlilik günlük kıyafet açısından hoşuma gitmiyor..
Az bir kumaşım kaldı..
Sanırım onunla aşağıdaki tarzda bir etek dikeceğim..

Sizin fikirleriniz nedir? 
sizce fırfırlar değişik bir hava mı katmış yoksa sade olsa daha mı iyi olur?


Öpüldünüzzzz 

10 yorum:

M¥PriNceSs dedi ki...

cok hoş olmuş cnm bence ellerine sağlık bitince üzerinde de görelim. :) ama üst tarafı biraz sanki boğucu gibi geldi bana bılemıyorum V yakasını biraz daha açsan çift taraflı kullanıcam illa diyorsan bişey dıyemem ama karar senın tabıkı...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

yok hayatım boğucu gelmiyor.. ben bayılırım o kadar sıkı olunca o nedenle biraz aşağıda kolyem falan gözüküyo birazcık.. resimde nası görülüyo bilmiyorum ama gerçekte o kadar boğucu değil..

My NeVeRLaND dedi ki...

Fırfır eteğe değil de yakaya mı gelseydi acaba? Daha modern we $ık bi görüntü olurdu sanki.

Ellerine sağlık, renk de süper bu arada =)

http://myneverland1c.blogspot.com/

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

kardeşimde aynısını dedi denedik ama güzel durmadı.. kollarda çok şık durdu ama o zmanda çok abartı oldu en son etek uçlarında karar kıldım bende:) teşekkür ederim..

#longing# dedi ki...

elbise süper ne eksik ne fazla güle güle giy cicim :) fırfıra gelince koyma düz olsun daha şık durur.

habinos dedi ki...

bayıldım tatlım :)
yeteneklerin takdirlik :)
tebrik ederim ..
takipteyim :)
başarılar :)

Esra dedi ki...

rengi çok hoş, elbise de çok güzel güle güle giy:)

sewda dedi ki...

canım bence fırfırlı gayet güzel.üzerinde çok hoş duracağına eminim.ayrıca iki taraflı kullanma fikri harika..

want more fashion dedi ki...

elbisenin rengine bayildimmmm

kikolog dedi ki...

bence tüm havasını veren fırfır olmuş,harika gözüküyor:))

 
©desing by Cansu ASLAN