28.02.2011

Yüz ve vücut nemlendiricim & Sivilce ilaçlarım

 Merhabalaaar kendimi iyi hissediyorum veee artık döndüm! 
Geçen haftam neredeyse tamamen dişçi ve hastanede geçti..
Bildiğiniz gibi cuma günü ciddi bir diş operasyonu geçirdim.. Sizlerde uzak kaldım dinlendim..
Onun dışında bugün okulum açıldı.. 
Hiç özlemediğim için bugünlük okulu ektim hehe tembellik hakkım ama dimi?:)

Dün gece ki oscar ödülleri hakkında yazı oluşturmak istedim ama gördüm ki zaten birçok blog bunu yapmış..
ee insanlar değişmediği için sadece tekrar olmasını istemiyorum. bu nedenle oscar ödülleri için özel bir yazı oluşturmayacağım..
Ama şunu belirtmek isterim ki eeen beğendiğim sevgili N.KİDMAN'ın Dior'uydu..
bayıldım tek kelimeyle.
Birde N.Portman'ın aldığı en iyi oyuncu ödülünü gerçekten hakettiğini düşünüyorum..
Siyah kuğu belkide uzun zamandır izlediğin en güzel filmdi..
Sonu saçma sapan bitsede zaten oscara aday hangi filmin gerçekten kaliteli bi konusu olmuştur ki?:)
Neyse..

Sizlere cildim için kullandığım ilaçlardan bahsetmek istiyorum..

Geçen hafta Acıbadem hastanesinde cildiye doktoruyla randevum vardı.. Uzun zamandır yanağımdaki minik kırmızı sivilcelerden şikayetçiydim. küçük bile olsa sivilce olması benim onu takıntı haline getirmeme yetiyo! :)
Doktor muayene ettikten sonra cidi bişey olmadığını söyleyerek birkaç ilaç karışımı yazdı.
Ama eczaneler(3 eczane gezdim) o ilac karışımını yapamayacağını söyledi ve ne yazıkki reçetem boşuna gitti..
Bende 1 yıldır kullandığım ve memnun olduğum ilacı yazdırmaya tekrar gittim..

Aknilox..
Geçen yıl %2'liğini kullanırken bu yıl %4'e çıkarmak istedim.. {dayanamıyorum minicik sivilceye bile artık..}
Bu ilacı tavsiye ederim..
Cildi kurutmuyor ve je gibi olduğundan çok rahatsız etmiyor..
Günde 1 defa akşamları sürüyorum sabaha suyla yıkayınca hemen eriyor..
1 haftadır düzenli olarak kullanıyorum ve memnunum.. Alıştığım için severek kullanıyorum..

Birde piyasada bulunan nemlendiriciler bende su bazlı bile olsa beyaz akne tarzı sivilcelere sebep oluyordu.. o nedenle güzel bir nemlendirici istiyordum..
Hem cildimi tazelesin hemde yoğun olarak beslesin diye doktor bana yukarıda beyaz büyük şişeyi(200ml) tavsiye etti..
ismi: Excipial
Yüzüm ve tüm vücudum için kullanıyorum.. haftada 2 defa yetiyor.. Yüzüme gece sürdüğümde sabah canlılığı hissedebiliyorum..
-----yalnız Aknilox ve nemlendirici üzerine makyaj yapılamıyor bunu belirtmek istiyorum-----

belki benim gibi bu konularda takıntılı olanlar için yardımcı olmak istedim..
Benim ürünlerim bunlar ve bu 2 ürün dışında cildim ve sivilcelerim için ilaç kullanmıyorum..
Nemlendiricimi 3. sürüşüm bu nedenle kesin tavsiye ederim diyemeyeceğim ama aknilox uzun zamandan beri kullandığım bir ilaç..
Olumlu çok yanını gördüm..
Nemlendiriciyi reçetesiz alabilirsiniz..
Aknilox ise reçeteli bir ilaç ve fiyatı sanırım 16TL gibi birşey..


Umarım yardımcı olabilmişimdir bu konuda



Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

tuem dedi ki...

ahh ben neler çektim bende birazda takıntı oldu aynı ilaçları bende kullandım Excipial bende tüm vücuduma kullanıorum pamuk gibi oluyorum:)
buarada sana tavsiyem kan değerlerine bir baktır benim birkaç sivilcem beni bırakmıyordu farklı bir rahatsızlıktan dolayı doktora gittiğim de D3 eksiliği olduğunu öğrendim ve beni bırakmayan sivilcelerim artık yokkk(yuppy)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

baktırıyorum tuemcim ama benimki cips çikolata yüzünden çıkan miniklerden:) çok sevindim olmadığına benimde az kaldı:)

 
©desing by Cansu ASLAN