3.03.2011

Bob mu? Uzun saça devam mı?

Depresyonda ki bayan saçıyla oynarmış!
Yalan valla hiç depresyonda değilim sadece değişiklik istiyorum..
Bunu da boyumla yapamayacağıma göre mecburen saçlarımla yapmak zorundayım dimi?:)
Kısa kesimlere takmış durumdayım..
10yaşımdan beri saçlarım omuzumun yukarısında olmamıştır hiç..
Bu nedenle özlem doluyum kısa saçlara..
Düşüncem öncelikle Bob kesimlerden yana..
Bakınız aşağıda birkaç ünlünün resimlerinden kesimin nasıl olduğunu anlayabilirsiniz..



Acaba kestirsem pişman olur muyum?
Uzamasını beklerken sıkıntı yaşarmıyım?
Kararsız kaldım..
Bu modelleri deneyipte pişman olan varmı?

Saçımın boyu yandan bakıldığında sanırım sadece bu resimde var..

Öpüldünüzzzz 

30 yorum:

irem dedi ki...

ahh bu güzelim saçlarına kıyabilcek misin gerçekten ??? ben bir uzun saç fanatiği olarak bence kestirme dşyorun yaşlanınca kısaltırız boylarını saçlarımızın ;)

alice dedi ki...

ben bob modelini çok beğeniyorum hatta ben de ekimde kestirmiştim şu an uzadı biraz tekrar kestirmeyi düşünüyorum.. çok da memnunum çok modern duruyo kesinlikle.. =)

Lynn mosa dedi ki...

Benim de bu aralar aklım kahkül de, benim kahkül aşkım öyle depreşip duruyor :(

Neyse, şunu söyliyim. Benim saçım belimdeyken, çenemin biraz aşağısına doğru kesmiştim. Sonra çok pişman olmuştum. Kesinlikle iyi düşün taşın. Çok pişman olmaman için son modeli öneririm. Hem havalı da...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

irem; yaşlanınca bu modellerde böyle modern durmaz tatlım bence ya azcık tel saçımız kalır oda beyaz olur kesin bonus oluruz:)

alice ; kestirmeden önce uzun muydu saçınız?


Lynn mosa ; kahkülü korkma kestir canım insanın yüzünü güzelleştiriyo hiç korkma 1 hafta sonra yana ayırıp hertürlü kullanabiliyorsun.. korkulcak bişey yok baktın yakışmadı o zman üstte bombe yapıp toplarsın.. hımm bak şimdi tırstım ya pişman olursam? h.klum'unda saçı içlerinde en sönük olanı bence kestirdikten sonra 1 saatte pişman olur ağlarım ben şuanda anladım:))

noraashira dedi ki...

bugün kestirdim saçlarım baya yıpranmıştı, çok pişmanım ki uçlarında 1-2 cm aldırdığım halde :)

irem dedi ki...

benim de saçlarım belime kadardı, bikaç hafta önce sadece bikaç parmak kestirdim o kadar ;)) boyunu çok kısaltmadan kahkül falan kestir bence havası değişiyor, hareketleniyor, güzel oluyo ;))

alice dedi ki...

eveet canım belimdeydi.. ama inan hiiiç pişman deilim nerdeyse 10 yıldır uzundu çok sıkılmıştım.. uzunken herkes kestirme demişti ama kestirdikten sonra iyiki kestirmişsin dediler =) ama iyi ve güvendiğin bi kuaföre kestirmeni öneririm çünkü hem için rahat olur hem de gereksiz yere risk almazsın çok kolay bi model ama bazıları çok kötü oluyo önleri arkalarla çok orantısız uzun bırakanlar saçma sapan kat verenler..
amaa çok modern ve bakımlı duruyo ve tekrar öneriyorum ben =)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

noraashira ; hadi ya? üstelik seninki sarı.. benim sarı olsa saçım kesin bu model kestirmiştim:)

irem ; kahküllüyüm zaten canım ben liseden beri.. bilemedim şimdi:/


alice ; hadi yaa? ee ben burda hiçbi kuaför tanımıyorum? bulana kadar zaten yaz gelcek o zman hayatta okadar kısa kestirmem.. ay ben bida düşüncem bu işi çok riskli böyle düşününce:(

alice dedi ki...

istanbuldaydın dimiii ankaraya gel ben seni kuaförüme götüriim =)
düşün düşün iyice ben de 5-6 ay düşünüp anca karar verebilmiştim.. =)

ÖZLEMCE dedi ki...

benim saçımda çok uzundu ilk resimdeki kestirdim<rüyamda bile uzun saçımı görüyordum.alışamadımm.allahtan şimdi uzadıı.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

alice ; ankaradamısın? valla tuzlaya bile razıydım istanbul içi ama çok uzakmışsın be tatlım:((

ÖZLEMCE ; pişmanmı oldun? ama böyle tüm motivem gidiyo asla yaptırmam diyorum :(

Nill dedi ki...

ben gecen ay kestirdim bu tarz pişman deilim ama uzun saclarada arada özenmiyor değilim:) ben pek düşünmem böyle seylerı hatta bır anda kuaförde veririm kararımı ve yaptırırım:)) kökü sende ne de olsa ama yıne de ii düşün pişmanlık olabiliyor;)

alice dedi ki...

ankaradayım canım ama olur da yolun düşersee ve kestirmeye karar vermiş olursan beklerimm.. ;)

fashiONözge dedi ki...

aslında depresyonla alakası yok sadece bazen değişiklik iyi hissettiriyor :))2 sene önce su anki gibi uzundu saclarım hatta daha uzundu,çok sıkılmıştım,çat diye yılbaşı ertesi dedim yeni sene yeni saç :))bob kestirdim...okadar istemişimki inanır mısın hiç pişman olmadım ohhh dedim iyiki yaptım :))e sonra yine uzadıııı:)ama kısa saçın rahatlığı muhtesem yaaa :))

Ms.Alonso dedi ki...

İyi düşün. Benim için çooook zor bir karar olurdu. En azından 2 seferde kısalt. Alıştıra alıştıra :)

xesrax dedi ki...

saçlarının gürlüğü çok güzel. bob modelinde harika duracaklardır eminim. bence kestir,belki klasik bir laf olacak ama ''kökü sende uzar tekrar'' :*

me. dedi ki...

canım severek takip ediyorum seni,hiç yorum bırakma fırsatım olmamıştı..
bence bob kestir ama arkayla ön arasında çok az bir fark olan şekilde bob kestir böylesi daha hoş görünüyor be daha az radikal oluyor :)
sevgiler...

es_rachel8 dedi ki...

merhaba:)kesim işini sonbahara bırakmanı tavsiy ederim.yazın uzun saç daha rahat kullanılıyor.hem uzun saçlara alışkınsın senin için yazın adaptasyon zor olur fikrim.
gelelim kesimlere:)bob stili yüzün ifadesini sertleştirebilecek bir stil,o nedenle kuaförün onaylamıyorsa diğer modeli tercih etmeni öneririm.sevgiler...

GOSEN dedi ki...

tam da senin boylarındaydı saçlarım geçen sene bu modele yakın kestirdiğimde.. hem modele bayılıyordum, hem de ne yalan söyleyeyim rapunzel gibi dolaşmaktan bi miktar sıkılmıştım.. kestirdikten sonra uzunca bir zaman çok çok mutlu dolandım etrafta, model bozulmasın diye sık sık da kestirmek gerekiyor zaten, o nedenle o zamandan bu zamana durmadan da kestirmeye devam ettim.. yalnız kısa süre önce uzun saçlı fotoraflarıma bakıp bakıp -neden yaptım ben bunu- diye sorgulamaya başladım kendimi:) şimdi niyetim tekrar uzatmak, ancak bu ne kadar zamanımı alır hiiiiç bilemiyorum..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Nill ; aslında saçım dümdüzdür benim yani böyle kestirdiğimde fönede ihtiyacım olmaz ama pişmanlık önemli işte:(

alice; geldiğimde adres isterim mutlaka tatlım:)

fashiONözge ; haklısın ama yazın toplayamam ben oda kötü olur benim için şimdi tepeden topuz yapıyorum bitiyo

Ms.Alonso ; ben alışana kadar gene uzar kesin başlamışken ortayı bulamam gibi geliyo:)

xesrax ; uzar ama en az 5 ayda:(

me. ; çok sevindim tatlım youm bıraktığına.. bol bol bırak:)
o zamanda küt olmazmı çok hiç sevmem 6 yaşında bi fotom vardı nasıl sakladıysam görmiim diye hala bulamıyorum:)

es_rachel8 ; evet söylediğinizde haklısınız sanırım en iyisi ekim kasım'a bırakmak hem bünyemi buna hazırlayabilirim çok teşekkürler..

GOSEN; çok uzun değil aslında saçım fakat 5 ay uzamasını beklemekte gerçekten radikal bi karar olur benim için.. umarım sizinde en kısa zamanda uzar..

want more fashion dedi ki...

bende valla... hic kendimi iyi hissetmedigim dönemlerde saclarimla oynamadim...
tam tersi senelerdir hep ayni o yüzden bi sene saclarimi boyatmaya karar verdim.. kizila ne dersin =p =)

Siyah Süt dedi ki...

bende hep kısa saç kullandım bi kaç yıl öncesine kadar artık uzun saç kullanıyorum..anlıyorum aslında seni sonunda pişman olmakta var ama çok çok istiyorsan kestir derim nasıl olsa kökü sende yine uzatırsın..içinde kalmaz en azından vede çok güzel bi model..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

want more fashion; ASLAAA! ben kızıl hiç sevmem canım.. belki bakır yada karamel..

Siyah Süt; ben şunu anladım ki böyle radikal kararlar epeeey düşünmeyle veriliyormuş.. aslında mutluyum çok o nedenle bir süre askıya aldım kararımı:)

Scissor Hands 81 dedi ki...

bence çok yerinde bir karar hiç düşünme kesitrmek için harika görüneceğinen şüphem yok, keşke daha önce kestirseymişim diyeceksin, kesilen saçlarından kendine postiş yaptırabilirsin yada peruk yaptırıp saçlarını kaybetmiş lösemili bir çocuğa armağan edip onu da sevindirebilirsin , seni kısa saçlı görmek dileğiyle Saygılarımla

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Scissor Hands 81; ne yazıkki ben kararımdan vazgeçtim. belki ilerde kestiririm ama şuanda uzun saçlarımla mutlu olduğuma karar verdim:) eğer kestirirsem büyük ihtimalle dediğinizi yaparım çok teşekkürler

Scissor Hands 81 dedi ki...

kısa saçın sana çok yakışacağı kanaatindeyim , tekrar düşün derim ama sonuçta karar senin vazgeçtiysen de diyecek bir şey yok, dediğinizi yaparım demişsin, postiş mi yoksa peruk mu düşünüyorsun

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

kestirmeye ne kadar karar verirsem ona göre düşüneceğim..

Scissor Hands 81 dedi ki...

kararın değişti mi?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

saçlarımın boyuna dokundurmamaya, kahküllü bir model kullanmaya karar verdim ve uyguladım.. evet değişti..

Scissor Hands 81 dedi ki...

güle güle kullan saçlarını

 
©desing by Cansu ASLAN