22 Mart 2011 Salı

Dantel modası;


SS'11 defilelerinde son zamanlarda bir dantel patlaması yaşanıyor.. 
Her renkten değişik desenlerde danteller elbiselere daha başka bir hava katmış gibi.
Ne kadarda pembeyi sevsem sanırım dantel konusunda hiç iyi bir seçim olmadığını kabul etmem lazım
krem-siyah ve beyaz benim gözümde herzaman en üst sıralardadır dantel konusunda.
işte defilelerden 'Dantel' örnekleri;





 ** Annemi soran, içten yorum bırakan ve mail yoluyla bana ulaşıp moral veren tüm izleyicilerime çok çok teşekkür ediyorum. kocaman sevgiler yolluyorum herbirinize :)

bloglar açıldı densede ben bazı sitelere giremiyorum:(
Umarım yazılarımı görebiliyorsunuzdur.. 
Görebilenler 'BURDAYIIIIIMMM' der beni yalnız bırakmazlarsa çok mutlu olurum :))



 Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

sewda dedi ki...

ben seni görebiliyorum ve zevkle takip ediyorum canım...ama umarım şu yasak kalkar rahta rahat gezeriz bloglarımızda.annen içinde geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum umarım sağlığı iyidir.

want more fashion dedi ki...

muhtesemmmmmmmmmm!
cok begendim !

fashiONözge dedi ki...

hepsi mi harika olur yaaaa :)bayıldım...

 
©desing by Cansu ASLAN