1 Mart 2011 Salı

Yeni saç rengim; Garnier {Koyu sarı + Kumral karışımı}

Altın karamel almak için markete giderken son anda karar değiştirip kendim bir renk yakalamak istedim..
Renklerle oynamayı seviyorum. :)
Açık buğday tenli olduğum için genellikle kahve-koyu sarı tonlarını seviyorum bu nedenle seçimim bu seferlik hiç denemediğim bir marka olan garnier'den yana oldu..
İlk defa kullandığım için pek kalıcılıkla ilgili yorum yapamam fakat palette gibi boya lekeleri bırakmaması çok çok önemli avantaj oldu benim için..
Ben aşağıda gördüğünüz gibi 2 kutuyla boyadım saçımı..

fotolara tıklayıp büyütebilirsiniz..


Yalnız boyaları karıştırdığımda inanılmaz sulu hale geldi .. anlayamadım belkide ben yanlış yaptım bilmiyorum ..
Garnier kullananlar varsa bana bu konuda bilgi verebilirler?
Hep sulu mu oluyor tüm boyaları?
2 kutu saçıma çok geldi birdahakine 1 kutu koyu sarı + yarım kutu kumral kullanıcağım..
üzerinden 2 yıkama ve 2 gün geçmiş hali bu..
Resimleri tek başıma çektiğim için zor oldu.. :(
iki resimde gün ışığında çekilmiştir..


Öpüldünüzzzz 

13 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Renk çok güzel olmuş,parlaklıkta gayet iyi :)

Pınar dedi ki...

Merhaba

Bloğumda blogculara özel hedıye cekilişim var. Bloğunuzu ziyaret edip sizide davet etmek istedim :)

Sevgılerımle Pınar

http://pinarlamoda.blogspot.com/2011/02/blogculara-ozel-hediye.html

zuzu günlüğü dedi ki...

önceki saç rengin siyahtı değil mi siyahın üstüne bu iki boyayı karıştırıp mı yaptın cvp için şimdiden tşklerrr

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

kozmetikperisi ; çok teşekkürler..

pınar; teşekkürler bakıyorum hemen..

zuzugünlüğü; hayır siyahın üzerine boya uygulasanızda açamazsınız rengi benim altım 7-0'dı.. siyah yapmam asla çok zor geri dönüşü

Feyza Design dedi ki...

merhaba.. ben saçlarımı koleston koyu kahve ye boyıyım dedim saçlarım resmen siyah oldu ve ben bu renk tutmasada saçlarımın rengini çok azda olsa siyahtan kurtarmak istiyorum bu rengi yapsam saçıma hiç mi geçmez? hiç olmazsa siyahını kırsam diyorum yardımın için şimdiden teşekkürler..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

koleston genellikle koyu oluyor. eğer siyaha yakın olduysa üzgünümki geri döndürmeniz evde çok zor.. kuaförde renk açıcı kullanılması gerekli.. ama eğer denemekten zarar gelmez diyorsanız bence 7-8 tonlarında deneyin belki 6 tonlarına geçebilirsiniz

Pelda dedi ki...

merhaba cansu :) benim saçım siyah değil fakat koyu kahve ayyynen senin saç renginden istiyorum acana ben de 7 ile 8 i karıştırıp uygulasam bu renk tutar mı ? boyadıktan sonra karamel gibi bir renk oluşsun istemiyorum

Pelda dedi ki...

merhaba biraz geç yazıyorum sanırım :D benim saçım koyu kahve ve tam olarak senin saç renginden istiyorum acaba ben de 7 ile 8'i karıştırsam bu sonucu alır mıyım ? karamel olsun istemiyorum :/

demet agun dedi ki...

Merhaba,
Ben koyu kestane sacima loreal sunkiss uygulamistim ve koyu kumral hal almisti. Onun uzerine de garnier 8.0 koyu sarı rengi uyguladim ancak renk acik bakir tonlarinda oldu. Acaba bu sacin uzerine sizin tonlarinizi yakalayabilmem icin hangi boyayi kullanmam gerekir?

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

@demet agun küllü bir renkle bakırı nötrlemeniz daha sonrasında ise 7 tonlarında kumral bir "ana ton" kullanmanızı öneririm.
Renk oturduktan sonra yavaş yavaş 8 tonlarına çıkabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Merhaba saçınızı boyamadan önce zemin tonun 7.0 olduğunu söylemişsiniz. Yani boyalı saçın üstüne mi boyadınız saçınızı?

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

çok uzun zaman sonra gördüm yorumunuzu malesef geç cevap için üzgünüm.
Evet,
Liseden beri kendi orijinal saç rengimi görmedim. hep boyalı saçımın üzerinden boyadım ve boyattım. taban rengi genellikle 7 tonarında.
Kendi orijinal saç rengim 7 tonlarından biraz daha açık.

Unknown dedi ki...

Merhaba benim saçlarım açık sarı suanda ve ben küllu kumral yapmak istiyorum bir öneriniz var midir?

 
©desing by Cansu ASLAN