13 Mart 2011 Pazar

Yeşil taşlı elbise;


Kokteyl elbisesi olarak nitelendirilen birkaç elbise dikmiştim geçenlerde..
Bu yeşilde onlardan biriydi.. Sizlere gösterdiğimi sanıyordum ama yazı oluşturmamışım (ne ayıp bana!:))
 Daha giyinmek hiç fırsat olmadı..

Eğer çok beğenip almak isteyen olursa bana mail atıp ölçüleri hakkında bilgi alabilir..
Kemerli kullanıldığı için beden ölçüleri çok önemli değildir.. 
genel olarak 36-38  bedene uygundur..
Temiz dikişlidir.. Kendi kumaşından astarla dönüldüğü için dikişler çoğunlukla gizlidir..

fiyatı ; kargo dahil 36TL..

Almak istiyorsanız lütfen acele edin.. çünkü heran vazgeçip kendim giyebilirim :)
iletişim: mymakeupstory@gmail.com


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

Lynn mosa dedi ki...

Çok sevimli olmuş =))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

teşekkürler şekerim:)

sewda dedi ki...

yine çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.ben adres değiştirdim www.hobilerimiseviyorum.com artık burdan devam ediyorum.kimse yorum falan bıramayınca ulaşılamıyor herhalde değiştiğini böyle haber vereyim dedim.görüşmek dileğiyle

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

iyi yaptın hayatım ama yasaklar kalkıyor artık herkes görebilecek yazılarını.. beğenmene çok sevindim öptüm çok

want more fashion dedi ki...

elbisenin rengi cok ho´s !!!

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

want more fashion ; sağol tatlım hediye gelmişti bu kumaş bana:)

 
©desing by Cansu ASLAN