30.04.2011

Pazar köşesi {Ama yayınlanış zamanı cumartesi gecesi :)}

Merhabalaaaarrr..
Biliyorum biraz bana kızıyorsunuz sanırım yorumlara hemen dönemiyorum..
Gittikçe daha ağırlaşıyor derslerim :(
Yarın internete çoook uzak yerlerde olacağım bu nedenle 12 saat erken yazıyorum sizlere:)
Şimdiden iyi pazarlar


Öpüldünüzzzz 

28.04.2011

Makyaj hilesi;


 Bir göz makyajı ile gözlerinizi nasıl olduğundan daha büyük gösterirsiniz.

İşte kanıtı;




Öpüldünüzzzz 

Eski Jeanlerimizi keseliiiimmm


Süpppeeerrr.

Öpüldünüzzzz 

24.04.2011

Pazar köşesi


Kombin fotoğraflarınızı mail olarak bana ulaştırırsanız pazar günleri blogumda sizin kombinlerinize de yer verebilirim..
mymakeupstory@gmail.com

Öpüldünüzzzz 

23.04.2011

Tasarladım-Diktim-Giydim { Yeşil taşlı elbise}

Bu yazımda sizlere gösterdiğim elbisemin üzerimde ki hali..
 



Nasıl olmuş beğendiniz mi?

Elbise:Cns'design


23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun..


Öpüldünüzzzz 

21.04.2011

Diktim & Giydim {Jean Elbise}




Elbise; Cns'design
Fular: Pazardan almıştım



Öpüldünüzzzz 

16.04.2011

Bacaklarınızı esnetmek için;

Yazın yaklaşmasıyla forma girmek için hazırlıklara tam gaz devam ediyor olmak yorucu olsa da sınav stresini üzerimden atmamı sağlayacak pek bişey yok ne yazık ki.. 
Bu hafta pilateste hareketler ağırlaştıkça esnek hareketleri yapmakta zorluk çektiğimi farkettim..

 

 Hatta yan fotoda ki hareketi yaparken  hooop diye geri düştüm yuvarlanıp:))
 Sonra tabii gülmekten bisüre bişey yapamadım:))
İnsan ayak bileğini tutup nasıl o kadar düz şekilde bacağını kaldırıyor anlayamıyorum valla! Bravo yapanlara:)

Bu hareketten sonra anladım ki;
Özellikle bacak esnetmeye ihtiyacım var tabi ki bu kızcağımız gibi olamam ama genede çalışmak lazım :)





Benim gibi bacak kondüsyonuna hakim(!) olamayan varsa mutlaka bu hareketleri denemeli..
Bugün 5 dakikanızı sağlığınız için ayırın.. Çok daha iyi hissedeceksiniz!
Emin olun işe yarıyor..


kolay gelsiiin :)

Öpüldünüzzzz 

Süslü vatka;


 Kesinlikle deneyeceğim bir diy projesini paylaşmak istiyorum sizlerle..
Benim gibi yapmayı düşünenler kimler? :)

Öpüldünüzzzz 

15.04.2011

Camel & Birkin



Sade ve şık olmayı başarmış..
Sevdim!


Öpüldünüzzzz 

13.04.2011




Öpüldünüzzzz 

10.04.2011

Pazar köşesi {lookbook}

Bugün 'ladylike' kombinlerle sizlerleyim.. 
Sanırım bahar özlemim fazlasıyla kombin seçimlerimi etkiliyor.


Herkese iyi pazarlar diliyorum :)

Öpüldünüzzzz 

9.04.2011

Yeni trend; Anorak


 Yaza yaklaştıkça havalar nedense gittikçe soğuyor.. Dün resmen parmaklarımın donduğunu hissettim.. :(
ben hala kışlık kürklü montlarımı üzerimden çıkaramayadurayım, yeni trend 'anorak'lar bizlere güneşin gülümsediği ilk günlerde eşlik edecek..
 Umarım güneş çabuk geri gelir çünkü artık üşümek istemiyoruuumm yeni iyileşmişken tekrar öksürmeye başladım:(
Çok şey istemiyorum kiii sadece azıcık sıcak olsun terlemeyim ama üşümeyeyim de.. {ay çokmu oldu yoksa:))}

Öpüldünüzzzz 

8.04.2011

Diktiklerim; {Siyah şort}

 Yorumlarınızı dinleyip artık diktiklerimi üzerimde kombinleyip fotoğraflıyorum.. :)
Bukadar ilerleyebilmemin nedenlerinden birisi içtenlikle bıraktığınız o değerli yorumlarınız.. Onlar beni motive edip daha çok yazı yazmamı sağlıyor aslında..
  İyi-kötü ayırt etmeden benimseyip değerlendiriyorum ve sizlere yardımcı olmak için en iyisini yapmaya çalışıyorum..
Umarım hoşunuza gidiyordur..


Çok sade bir kombinle sizlerleyim..
Bugünlük bu kadaaaarrr şimdi doooğru pilatese! saat 4'te otobüste olmam lazım :){Tabiki bu kıyafetlerle değil eşofmanlarımla:)}
Herkese iyi haftasonları diliyoruum:) 
**Yarın sizlere çoook güzel bol kumaşlı bi yazı hazırlayacağım buda ipucu olsun:)

Şort: Cns'design
Çorap:Penti
Kemer: Şirinevlerde bir butikten aldım
Üst: ??

Öpüldünüzzzz 

6.04.2011

Yeni,Yine,Yeniden..

Dinlenmek ne acaba? diye düşüncek kadar yoğunum bu aralar:(
Şöyle saatlerce laptopumda film izleyerek çizim yapmayı-dikiş dikmeyi özlediim.. Hep bi yanımın yaklaşan vizeleri düşünmesini istemiyorum artık..
Düşündükçe yardımıma 'napoliten çikolata'nın koşması iyi hoş fakaat sivilceler nereye kadar(!) dimi?:)
Neyse eğer devam ettirebilir ve üşenmezsem pilates konusunda iddalıyım bırakmayı düşünmüyorum bu sefer. Hocamı pek bi sevdim:) 


Şimdiiii asıl konuya gelelim dimii?


Moda tasarımı konusunda kendimi nekadar geliştirmeye ve bunları size sunmaya devam etsemde benim birde gerçekte pamuk gibi bi mesleğim var.. :)
Pamuk diyorum çünkü siz bu mesleği o şekilde görüyorsunuz.. Ne emeklerle hangi şartlarda 'Hekim' sıfatını kazandığımızı bilmiyorsunuz.. {Bilmemeniz  daha iyi emin olun:)) }
Bu konu açmamın sebebi sizden biraz izin istemek islında..
Vizeler yakın..
Dersler ağır..
Vakit dar..


Arada mutlaka uğrar son moda dedikodularını ve trendlerini sizlerle paylaşırım kesin :)





***Benim gibi Vize mağduru olan tüüm herkese başarılar diliyorum..  
Umarım başarıyla bitiririz bu dönemi de..


Öpüldünüzzzz 
 
©desing by Cansu ASLAN