16.04.2011

Bacaklarınızı esnetmek için;

Yazın yaklaşmasıyla forma girmek için hazırlıklara tam gaz devam ediyor olmak yorucu olsa da sınav stresini üzerimden atmamı sağlayacak pek bişey yok ne yazık ki.. 
Bu hafta pilateste hareketler ağırlaştıkça esnek hareketleri yapmakta zorluk çektiğimi farkettim..

 

 Hatta yan fotoda ki hareketi yaparken  hooop diye geri düştüm yuvarlanıp:))
 Sonra tabii gülmekten bisüre bişey yapamadım:))
İnsan ayak bileğini tutup nasıl o kadar düz şekilde bacağını kaldırıyor anlayamıyorum valla! Bravo yapanlara:)

Bu hareketten sonra anladım ki;
Özellikle bacak esnetmeye ihtiyacım var tabi ki bu kızcağımız gibi olamam ama genede çalışmak lazım :)





Benim gibi bacak kondüsyonuna hakim(!) olamayan varsa mutlaka bu hareketleri denemeli..
Bugün 5 dakikanızı sağlığınız için ayırın.. Çok daha iyi hissedeceksiniz!
Emin olun işe yarıyor..


kolay gelsiiin :)

Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

cocolulu dedi ki...

seelam, stres atmak için spor yapan insanları asla anlamicak mıyım ben? :( bir gün de, stresli anlarda yemeğe başvurmaktan başka çareler varsa onları yazsan nasıl dua alırsınnn (: ondan sonra, üzerine de bu post uygulansaa, kim korkar yazdan(:


http://thisismynotebook.blogspot.com/

fashiONözge dedi ki...

hehee valla ben de deneyeceğim bakalım neler olacak:))

Michelle dedi ki...

Hi girl, your blog is really really cool! I just love it and I'm following! I'd love if you visit me and follow mine too. It's so exciting meet and know about new people around the world.

Kisses,
Michelle Duarte fashion designer from Brazil.

http://dailycatwalk.blogspot.com

BeTwin Us dedi ki...

Bu esneme hareketi de çok güzelmiş ben her sabah 5 hareketten oluşan "Tibet Ayinleri" denen hareketleri yapıyorum oldukça faydalılar tavsiye ederim :) Bunu da ekleyeceğim:)

Blogumuza da bekleriz:)
http://betwinus.blogspot.com/

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

cocolulu; bende aynıydım ama şimdi yazın gelmesiyle azcık azim doluyum inşallah iyi sonuçlar alırım kısa zamanda..

Michelle; firstly u're welcome. thanks a lot for kindly comment. of course I will visit you.
love
C.

BeTwin Us ; ben terim konusunda biraz eksiğim:( Ama araştırıp mutlaka denemeye çalışacağım. çok teşekkürler

 
©desing by Cansu ASLAN