1.04.2011

Balo elbisesini kendi dikmek isteyenler için anlatımlı video

Çoook yorucu bi haftayı geride bırakmaya çok çok az kaldıııı

Bu hafta çok radikal kararlar aldım:)
Öncelikle pilatese başladım haftanın 3 günü gideceğim.. Bugün aç karnına vücut ölçümlerim yapıldı.. {kilom 47.6  yağ oranımsa %7 çıktı..}
Haftada 1 erkek arkadaşımla tenis oynamaya karar verdik.. {Dün 4 saat oynamanın verdiği ağrıyla bugün ölü gibiyim}
Grip olduuum:( Evet 2 gündür inanılmaz halsizim bide terli terli dün tenis oynayınca bugün nefes almakta bile zorluk çekiyorum:(
aslında birçokta sürprizim var size fakat daha gerçekleşmeden söylemek istemiyorum..
Benden haberlerle sizleri sıkmadan asıl yazımın amacına gelmek istiyorum..
Balo mevsimi(!) yaklaştıkça ne giyinsem tarzı sorularla boğulur her bayan:) Neyse ki benim daha 1 yılım daha var:)
Bugün bu yazım kendi balo kıyafetini dikmek isteyen hamarat ve yaratıcı takipçilerim için gelsin:)
Adım adım anlatıyor kızcağımız ben kendisini uzuuun zamandır takip ediyorum tavsiye ederim..
birkaçtane bu tarz anlatımlı videosu var. benim favorim 'MİA' olanında fakat o kalıpsız dikilecek kadar basit değil:)
Buraya tıklayarak aşağıdaki videolar dışında diğer videolarını izleyebilirsiniz..


1. part


2.part




İyi seyirler..


Öpüldünüzzzz 

1 yorum:

want more fashion dedi ki...

aaa ben izleyemiyorummm =((((

 
©desing by Cansu ASLAN