8.04.2011

Diktiklerim; {Siyah şort}

 Yorumlarınızı dinleyip artık diktiklerimi üzerimde kombinleyip fotoğraflıyorum.. :)
Bukadar ilerleyebilmemin nedenlerinden birisi içtenlikle bıraktığınız o değerli yorumlarınız.. Onlar beni motive edip daha çok yazı yazmamı sağlıyor aslında..
  İyi-kötü ayırt etmeden benimseyip değerlendiriyorum ve sizlere yardımcı olmak için en iyisini yapmaya çalışıyorum..
Umarım hoşunuza gidiyordur..


Çok sade bir kombinle sizlerleyim..
Bugünlük bu kadaaaarrr şimdi doooğru pilatese! saat 4'te otobüste olmam lazım :){Tabiki bu kıyafetlerle değil eşofmanlarımla:)}
Herkese iyi haftasonları diliyoruum:) 
**Yarın sizlere çoook güzel bol kumaşlı bi yazı hazırlayacağım buda ipucu olsun:)

Şort: Cns'design
Çorap:Penti
Kemer: Şirinevlerde bir butikten aldım
Üst: ??

Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

Fashion Women Bella dedi ki...

süper beğendim yalnız çok yakışmış iyi günlerde giy tatlım:)

want more fashion dedi ki...

süper olmuuuus !!!
yüksek bel eteklere pantolonlara sortlara bayilirim zaten !!
ellerine saglik !

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

Yüksek bel olan her şeye bayılıyorum. Şortun da çok güzel olmuş, eline sağlık :)

suhuba dedi ki...

Bencede çok şık olmuş. Platesemi gidiyorsunuz hemde bu zayıflıkla benim spordan hiç çıkmamam gerekiyor o halde :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

yorumlarınız için çooook teşekkür ederiiim ♥ beğenmenize çok sevindim..

 
©desing by Cansu ASLAN