28.04.2011

Eski Jeanlerimizi keseliiiimmm


Süpppeeerrr.

Öpüldünüzzzz 

11 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Kesinlikle bu görüntüsü süper:) Keselim hemen:))

» fashionfreaqi. ♥ dedi ki...

cok hos olmus.. ama anlamadigim bisey var neden diktin shortun sonunu o ipler ney? :)

cemre dedi ki...

cansucum ne kadar sevimli o öyle:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Gerçekten süpermiş ben o dilimlerin altında bir de fisto hayal ettimmm kesinlikle denenmeli :)

butterfly dedi ki...

çok hoş olmuş bayıldımmm bende giymediğim bir kot pantolonumdan etek yapmak istiyorum ama nasıl yapıcam bilemiyorum bununla ilgili bir dıy projesi olsa ne güzel olur...:)

cicibebe dedi ki...

eveeettt! keseliiiiiiiim! snra da fistolayalım did'in dedigi gibiii :)

goncaninsepeti dedi ki...

zeto sanırım hizasını belirlemek için sonra sökmüştür, bence de didin deidği gibi fistolu dantelli harika olurr ama ben de kesicem böyle bir tanee bayıldım cns:)

starlet dedi ki...

ne kadar güzel gözüküyor :) hem basit hemde çok hoş bi hava katmış:))

want more fashion dedi ki...

harikaaaaaaaaaaaaaaa bide kenarlarina dantel eklersek coooook tatli oluuuur !! galiba bunu uygulamaliyim en kisa zamanda !!!!!!!

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

zeynepcim; kesinlikle denenmeli:)

» fashionfreaqi. ♥ ; ben yapmadım canım bunu buldum.. sanırım birkaç yerini teyellemek için kullandı bilmiyorum ki..

cemre; bencedeee:)

Did Dans La Mode; süper fikir canım! fistoda güzel olur delikli makaslarla fisto şeklini vererek delebiliriz oda çok hoş olur:)

butterfly; youtube'dan araştırır bulmaya çalışırım tatlım blogumda koyarım videyu..

cicibebe ; kesinlikleeee:)

goncaninsepeti ; kestikten sonra mutlaka son halini koyun olur muuu:)

starlet ; bencedeee:)

want more fashion ; bende uygulamayı düşünüyorum tatlım çok hoş bir fikir gerçekten:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

cok güzel ben de yapıcam galiba, ama kt olduğu için bu püskül püskül sonra benden soylemesi..

 
©desing by Cansu ASLAN