6.04.2011

sürpriZzZzZz!! :)

Günaydınlaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr:)
Sürprizime hazırmısınızz? :)
Geçtiğimiz ay önce Ceren hnmla sonrasında Evren beyle konuşmalarımız sonunda Yepyeni bi dünyaya bende katıldım..
Evet artık sadece blogumda değil ilk dijital moda ve yaşam dergisi olan Evo's Angels'da yazıyorum:)
**Evos ailesine çok tesadüfen katıldım aslında..
İlkokul sınıf arkadaşımın aynı dergide moda editörü olduğunu görmekte şaşırtmadı değil hani:)
sizler için 2 yazı hazırladım .. Birini sanırım hatırlayacaksınız :)
Yazılarımı sayfa 52-55 arasından okuyabilirsiniz.. işte linki



Öpüldünüzzzz 

11 yorum:

want more fashion dedi ki...

vaaay nadide sultana baak ! =)
uzun zamandan beri yoktu
=P

BAHAR dedi ki...

hayırlı olsun canım

fashiONözge dedi ki...

aaa harikaaa :)çok sevindim adına canım benim,tebrikleeerr:)

fashion house by zeto dedi ki...

Aaaa süper tatlım hoşgeldin aramıza:)O güzel yazınıda okıycam hemen:)

Didem dedi ki...

bol şans tebrik ederim
check my blog too
http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

sewda dedi ki...

tebrik ederim canım ya..harika birşey bu çok mutlu oldum.inan seni sanal olarak tanısam da arkadaşlarıma ballandıra ballandıra anlatıyorum marifetlerini...başarılarının devamını dilerim.yazını da okudum çok hoş:))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

want more fashion ; valla bende şaşırdım ama çok güzel çıkmış:)

BAHAR ; sağol tatlım:)

FashiONözge ; canımmmm çok teşekkürleeerrrr:)

fashion house by zeto ; hoşbulduuuk hayatıımmmm ben seninkini sabah okudum bile hemencecik:) Ellerine sağlık:)

Didem ; çok teşekkür ederim:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sewda; çok ama çok mutlu ettin tatlım beni içten olarak çok teşekkür ederim sana inanılmaz duygulandım kocaman öptüm çok sağol:)

Sevtap dedi ki...

Tebrikler canım.Başarılarının devamını dilerim.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çoook teşekkür ederiiimmm :) :*

FASHION DESIGNER dedi ki...

Hayırlı olsun canım benim...

 
©desing by Cansu ASLAN