6.04.2011

Yeni,Yine,Yeniden..

Dinlenmek ne acaba? diye düşüncek kadar yoğunum bu aralar:(
Şöyle saatlerce laptopumda film izleyerek çizim yapmayı-dikiş dikmeyi özlediim.. Hep bi yanımın yaklaşan vizeleri düşünmesini istemiyorum artık..
Düşündükçe yardımıma 'napoliten çikolata'nın koşması iyi hoş fakaat sivilceler nereye kadar(!) dimi?:)
Neyse eğer devam ettirebilir ve üşenmezsem pilates konusunda iddalıyım bırakmayı düşünmüyorum bu sefer. Hocamı pek bi sevdim:) 


Şimdiiii asıl konuya gelelim dimii?


Moda tasarımı konusunda kendimi nekadar geliştirmeye ve bunları size sunmaya devam etsemde benim birde gerçekte pamuk gibi bi mesleğim var.. :)
Pamuk diyorum çünkü siz bu mesleği o şekilde görüyorsunuz.. Ne emeklerle hangi şartlarda 'Hekim' sıfatını kazandığımızı bilmiyorsunuz.. {Bilmemeniz  daha iyi emin olun:)) }
Bu konu açmamın sebebi sizden biraz izin istemek islında..
Vizeler yakın..
Dersler ağır..
Vakit dar..


Arada mutlaka uğrar son moda dedikodularını ve trendlerini sizlerle paylaşırım kesin :)





***Benim gibi Vize mağduru olan tüüm herkese başarılar diliyorum..  
Umarım başarıyla bitiririz bu dönemi de..


Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

BonBon dedi ki...

canım gerçekten mesleğin çok kutsal bence benimde minik bir kedim var ve kuduz lösemi derken her hafta veterinerdeyiz bu yavrucaklara bir tek veterinerler yardım edebiliyor ne yazık ki..

Vizeler konusunu açman hiç iyi olmadı sürekli erteliyorum çalışmalarımı keşke biraz ilham gelse..
Sınavlarda bol şans diliyorum seni de kocaman öpüyorum canım :*

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

ayy canım çok geçmiş olsun:( kuduzun gene erken önlemi var aşı falanda lösemi artık insanlarda bile çok yaygınlaştı :(
amin canım hepimiz başarıyla bitiririz inşallaaahhh çok teşekkür ederim kocaman öptüm bende

Rengarenk Hobiler dedi ki...

öncelikle alah sınavına kolaylık versin.Bende aöf vizemi verdim geçen haftalarda. Hem evli hemde çocuklu olunca bu iş çok zor oluyormuş ama isteyince de çalışabilince de oluyormuş bunu öğrendim. Dediğin gibi allah çalışan çabalayan herkesin emeğinin karşılığını versin.
Bu arada mesleğinde çok güzel. Başarılarını diliyorum ve kaçıyorum

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

allah sabır kuvvet versin Sizin işiniz benden çook zor:( Bir bayanın okuması kadar önemli hiçbişey yok.. çok teşekkür ederim sizede başarılar diliyorum:)

mrvenr dedi ki...

ay canım bende veteriner hekimlik okuyorum :)) evet yaaa bölüm fazlasıyla zor.. ama güzel ben bölümümü seviyorum ki bu konudaki düşüncelerimi az buçuk anlarsın sanırım :))

 
©desing by Cansu ASLAN