10.05.2011

Ayrıntılar;



 Her ayrıntıyla daha da hoş olmuş..
Sevdim!

 

Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Tugce Ulku dedi ki...

bencede..cok begendim <3

alice dedi ki...

ay bayılıyorum ben de eva'yaa =)

alevikoss dedi ki...

bende cok begendmm zaten cok begenıorm bu kadını :)) ayakkabılara bıttımm rengıne modelıneee ...

fashiONözge dedi ki...

elbiseyi sevemedim birtek:)ayakkabılar harikaaa :)

want more fashion dedi ki...

ben en cok ayakkabisini sevdim !

Rococosh dedi ki...

ayakkabılara öldüüm hem rengi hem modeli mükemmellll

sallamacay dedi ki...

tanrım nasıl yürüyor bu ayakkabıyla, sanki parmak uçlarında:) belki ben genelde düz taban giydiğim için bana öyle geliyor. bu arada canım bayaa şey diktim bakmak istersen beklerim bloğuma;)

rebeltakipte dedi ki...

bende ayakkabıları sevdim en çok

 
©desing by Cansu ASLAN