20.05.2011

Bulunamayan elbise dikilir (!) :)

GG'yi izlerken çok beğenip araştırıp bulduğum bi model vardı. Uzun zaman önce klasörüme kaydetmiş, sonrada unutmuşum..
Bugün model araştırması için kayıtlarımı kurcalarken çok hoşuma gitti ben bunu yaparım deyip kesmeye başladım kumaşı:)


Şimdilik gördüğünüz gibi daha yapım aşamasında..
Tabi farklılıklar olucak örneğin yaka o kadar açık olmayacak ve kollar biraz daha kısa olacak malum yaz geldi artık..
Birde belini lastikle büzmeyi düşünüyorum üzerine kemer takıcam..


Kumaşımda azcık daha pembelik olsaymış iyiymiş ama bunada şükür dimi :)
Elbise: Diane Von Furstenberg Batwing Silk Dress diye geçiyor..

Öpüldünüzzzz 

9 yorum:

Beyaz Büyü dedi ki...

aaa bu kumaşlar böyle mi kesiliyormuş :)) ilk defa görüyorum yahu, ama güzel olucak gibi şimdiden ellerine sağlık!

CircassianLady dedi ki...

bitmiş halini merakla bekliyoruz:)

dikisdersi dedi ki...

sen dikersin ,kolay gelsin bende dikmek istiyorum bu aralarda pek fırsat olmuyor dikiş odamı degiştiriyorum makinalarım şimdilik orda burada :)yanlızca modelin yarasa kolunu kalçadan almakistiyorum sanırım aynı modeldeki gibi ;)(göz kırpması)kolay gelsin sonucunu merakla bekliyorum

MODAVESAİRE dedi ki...

kumaş da çok gzüelmiş canm. bitince bol bol resim çek üstünde ekle olur mu :))
kolay gelsin canmm

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Beyaz Büyü ; canım bu kesilip yarıya kadar dikilmiş hali kumaşın:)

CircassianLady ; yayınlandı bileee:)

dikisdersi; ay canım sana allah sabır versin temizlik falan çok zor valla kolay gelsin şimdiden:)

MODAVESAİRE ; şimdilik mankende ama yakında giyip çekilcem:)

dikisdersi dedi ki...

http://depositfiles.com/en/files/w1mas3es0
bu patrones dergisinde tam senlik modeller var bak derim istersen hoşçakal ...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

hemencecik bakıyorum teşekkürler:)

Didem dedi ki...

çok yeteneklisin tebrik ederim
herkesin bakıp geçtiği bir elbiseyi oturup kendi yorumunla dikmişin tebrikler
http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok teşekkür ederim

 
©desing by Cansu ASLAN