11.05.2011

Clemence Poesy;



Belki isminden çoğunuz hatırlayamayacaksınız kim olduğunu ama size Gossip Girl 4.sezon başlarında konuk oyuncu olarak diziye giren Eva desem hatırlar mısınız? Hani Chuck'ı vurulduğunda tedavi eden kızcağızımız:)

Aslında pek hoşuma giden yüz yapısı yok fakat giydiği özellikle Chanel kıyafetleriyle beni büyüledikten sonra biraz stilini araştırmak istedim..
Bazılarını sevdim bazılarından hiiiç hoşlanmadım



Sizce tarzı nasıl? Genel olarak sizleri yansıtıyor mu?

 Ben açıkçası stilinden çok sarı saçın gözlerinin güzelliğini örttüğünü düşünüyorum.. Bence dore kahve tonlarında saç rengiyle yüzü çok daha hoş olabilir..

{Bide lütfen renkli bi ruj sürsün neyse parası ben vericem valla! :) }

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

Gizzy dedi ki...

evt bana da yüzü çok soluk geldi zaten beyaz tenli bi de saprı saçlar ve nude dudaklar olmamış...

sallamacay dedi ki...

ilk fotoğraftan itibaren kadın her fotoğrafta başka biri gibi.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Gizemcim; kesinlikle tatlım ama inatla kullanmıyo para toplayıp hediye yollayalım bitane en kırmızısından:)

sallamacay ; evet hele o dantel uzun babaanne elbisesiyle apayrı! :)

want more fashion dedi ki...

mor pantolonuna hasta oldum !

 
©desing by Cansu ASLAN