14.05.2011

Diktiklerim {Çizgili Etek}


 Her nekadar bütün olarak elbiseymiş gibi sizleri kandırsa da kendileri aslında ayrı parçalardır :)
alt üst parçaları ayrı kullanmayı seviyorum bu nedenle elbiselerden çok etekler kurtarıcım oluyor yazın.
Bu etek dün toplam yarım saatte kesildi dikildi.
Sıkılınca ben bile hızıma şaşırıyorum bazen:)

Atlet: ??
Kemer:  Cns'design
Etek:  Cns'design
 
 
 
 
**Bloggerda yapılan çalışmalar nedeniyle son 2 yazım malesef yorumlarla birlikte silinmiştir..
Yazıları tekrar ekledim ama bu son 2 yazıma yazdığınız yorumlarınız malesef kaybolduuu:(

Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş yaaa bayıldım tatlım:)Bel kısmını süper düşünmüşsün çok orjinal olmuş ellerine sağlık:) Bu ne hız yaa yarım saatte neler olmuş öle:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

canımm sağol beğenmene çok sevindimmm:)

suhuba dedi ki...

Süper olmuş ellerine sağlık. Hakikaten biz kadınlar isteyince neler yapabiliyoruz değil mi?

sallamacay dedi ki...

canım ellerine sağlık, giyesim geldi:) hocamızsın;)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

suhuba ; kesinlikle! helede inadımızla:)

sallamacay; estğ. canım ne hocası bilgim çok çok az daha çoook yolum var hocalığa:) çook çook teşekkür ederiimmm <3

♥ Heels Are My Drugs ♥ dedi ki...

canımm ellerine sağlık diğer her parçan gibi bu da çook cici! :)

Admin dedi ki...

İyi günler ben gümrük genelgesi ile yurtdışından alışveriş yasağı ile ilgili iptal çalışmalarında yer alan bir görevliyim.Genelgenin iptali için görevli bir avukat bulundu ancak konuyu birçok kişi bilmiyor bu nedenle bizler facebook grubumuzun yanı sıra birde blog sitesi kurduk.Bu yasağı aşmamız için daha çok kitleye ulaşmalıyız lütfen linkimizi sayfanızda duyurun
Teşekkürler.
blog linkimiz;www.onlinealisverisyasagi.info

Pinar Cetin dedi ki...

ellerine saglik bayildim etege güle güle kullan :)

want more fashion dedi ki...

cok süpeeeeer belinde ki detay cok hosuma gitti !!

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

çok pratik:)

Mell'in Çöplüğü dedi ki...

çok çok güzel olmuş kumaş desenide belindeki detaylarda pek bi güzel ellerine sağlık güle güle giy :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

♥ Heels Are My Drugs ♥ ; canımm sağol beğenmene sevindim:)

Admin; bilgi için teşekkürler.

Pinar Cetin ; beğenmenize çook sevindim

want more fashion ; teşekkürler tatlım:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında ; kesinliklee:)

Mell'in Çöplüğü ; beğenmeniz beniçok mutlu etti teşekkür ederim..

 
©desing by Cansu ASLAN