11.05.2011

Diktiklerim {Güpürlü Etek}





'Basma' diye nitelendirdiğimiz kumaşları küçüklüğümden beri çok severim.. Güpür ve dantellerin tekrar hayatımıza girmesiyle hemen dikiş makinemin başına geçtim..

Aslında Facebook'tan beni takip edenler bilir çoook oldu bunu dikeli ancak bugün sizlerle paylaşabildim.
Bu kumaş taşınırken eski kumaşların arasından çıkmıştı.. Eski olduğu için desenlerdeki solgunluk dahada hoşuma gitti.. 
Kumaşın tek dezavantajı azıcık hareket edince kendiliğinden ince dalgalar oluşturması. 
Giydikten sonra Aresle {Aşağıdaki yaramaz(!!!!)} 4 dk oynamamla bile bu hale gelebildi..
Uzaktan buruşmuş gibi görünüyor{Bakınız ilk resim}
Aslında kloş eteklerde bu görüntü olur ama bunda çok daha fazla oluyor.. {bakınız son resimde yakından görülüyor} 
Çözüm için sanırım sürekli çekiştirip durmam gerekli yada minik bir ütü taşımam :)


Yeni eteğimi nasıl buldunuz?:)



Öpüldünüzzzz 

13 yorum:

New York Lover D. dedi ki...

Bayıldım tatlımmm :) Ben de öğrensem keşke dikişi :)

Tugce Ulku dedi ki...

keske bende de dikebilme kabiliyeti olsa...cok begendim ve cok kiskandim ;)

Benden Bişeyler dedi ki...

çok cici:)

BeTwin Us dedi ki...

CNS'cim ellerine sağlık çok güzel bir etek :) basma kumaşı ben de çok severim çiçekler çok sevimli gözüküyor ben de böyle yetenekli olsaydım keşke :))

asortik dedi ki...

iyi günlerde kullanın, gayet olmuş. bahsettiğiniz buruşukluklar da rahatsız etmiyor.
sevgiler...

Bruna Andolfato dedi ki...

I loved the skirt!!!!
kisses!!!!

http://munamo.blogspot.com/

sallamacay dedi ki...

sen de daha çok buruştur öyleyse snra da modeli böyle de:) canım ellerine sağlık çok hoş olmuş

want more fashion dedi ki...

cok ama cok ama cooooooook begendim !!!!!!

madammoda dedi ki...

Çok cici olmuş canım, güle güle giy ;)
Buaralar ben de dikişe sardırdım, yakında blogda olucaklar, yorumlarını beklerim ;))

sevde dedi ki...

rengi koyu olmasına rağmen çok sevimli olmuş iyigünlerde giy inşallah... beyaz ve krem rengi kumaşlarım var bu hafta bende 2 tane etek dikeceğim

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

New York Lover D.; öğrenirsin tatlım yeterki istek olsun içinde..

Tugce Ulku ; Sabır+Azim = mutluluk:)
çok teşekkür ederiim

Benden Bişeyler ; sağol canımmmm:)

BeTwin Us ; tatlım çok teşekkür ederim beğenmene çook sevindimmm

asortik ; ay çok sevindim sağolun sevgiler :)

Bruna Andolfato ; thanksssss :)

sallamacay ; hehe:) valla önemli biyerde buruşursa öyle yaparım kesin:)

want more fashion ; çççooook ama çooooook sevindiiiimmm :)

madammoda ; tabikideee:) kolay gelsiiinnn :)

sevde ; şimdiden kolay gelsin allah sabır versin çoook güzel olurlar inşallaah:)

♥ Heels Are My Drugs ♥ dedi ki...

aman tanrımmmm :)
çizgiliye bayılırken bunu görünce napıcağımı şaşırdımm:)

çizgili de çok hoştu ama bu ayrı olmuş canımm :)

ellerine sağlıkk

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

♥ Heels Are My Drugs ♥; çok çok teşekkürler tatlım:)

 
©desing by Cansu ASLAN